معاون اول رئیس‌جمهور:
جهانگیری گفت: دولت نه تنها به طرح حمایتی معیشتی خود ادامه خواهد داد بلکه تلاش می‌کند با راهکار‌ها و جذب منابع جدید، حمایت‌های بیشتری از مردم کند.
کد خبر: ۸۰۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 23 December 2019

دولت به طرح حمایتی معیشتی خود ادامه می دهد

به گزارش تابناک سمنان: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه بوشهر گفت: استان سرفراز بوشهر برای ایران نقطه افتخار آفرین است. این استان در مبارزات ضد استعماری درخشیده و نقش تعیین کننده‌ای داشته است. علما، روشنفکران و قهرمانانی برای مانند رئیسعلی دلواری برای ایران قابل افتخار است و با توجه به این جایگاه و  نقشی که مردم این استان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته اند،  امیدواریم بتوانیم در حد توان خود در خدمت مردم باشیم.

او افزود: ظرفیت‌های بوشهر برای توسعه فراوان است که یکی از آن‌ها دریاست و  اقتصاد دریا محور از سیاست‌های جدی ماست؛ از آبزی پروری تا حمل و نقل دریایی تا توسعه بنادر که بوشهر در همه این‌ها توانمندی دارد به طوری که بخش عمده از میگوی کشور در بوشهر تولید می‌شود که صادراتی است.

معاون اول رئیس جمهور بوشهر را پایتخت انرژی کشور دانست و تاکید کرد: اقتصاد کشور متکی به بوشهر است  و به جز صنایع نفت و گاز، ما در این استان نیروگاه اتمی داریم که اکنون در کنار واحد اول آن، دو واحد دیگر با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلار در حال اجراست.

جهانگیری گردشگری را یکی دیگر از ظرفیت‌های توسعه استان بوشهر عنوان کرد و افزود: یکی از زمینه‌های قابل توسعه در بوشهر گردشگری است که بعضی از کار‌های امروز ما نیز مربوط به این حوزه است.

او با اشاره به اینکه چند طرح کشاورزی در سفرش به بوشهر افتتاح خواهدشد، گفت: امروز جلسه‌ای هم با مسئولان استان داریم تا درباره مسائل مختلف از جمله تنگنا‌ها صبحت کنیم.

معاون اول رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد: مسیر رو به توسعه بوشهر با سرعت وقوت ادامه یابد.

جهانگیری همچنین با اشاره به مشکلات معیشتی گفت: دولت به فشار معیشتی کاملا مطلع است و باید پذیرفت این فشارها از ناحیه آمریکایی هاست.

او افزود: می کوشیم با طرح های متعدد بخشی از فشار مردم را کم کنیم و از صبوری وبردباری مردم متشکریم و امیدواریم روزهای بهتری پیش رو داشته باشیم.

معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: دولت به طرح حمایتی معیشتی خود نه تنها ادامه خواهد داد بلکه تلاش می کند با راهکارهای و جذب منابع جدید حمایت های بیشتری از مردم کند.

او افزود: آمریکایی ها سعی می‌کنند مانع صادرات نفت که منبع اصلی درآمد کشور است، شوند البته مدیریت کشور تلاش می‌کند با روش‌هایی نفت را صادر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار