سرمربی شهرداری ماهشهر می‌گوید تیمش مقابل پرسپولیس سزاوار پیروزی بوده است.
کد خبر: ۸۰۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ 23 December 2019

مهدی پاشازاده بعد از شکست دو بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: خدا را شکر سربلند بودیم. گفتم که دست و پا بسته نیستیم و حرف‌های زیادی خواهیم داشت. شرایط پرسپولیس با یک تیم از لیگ دسته دو برابر نیست. بازی جذاب بود و می‌توانست خیلی جذاب‌تر شود اما نگذاشتند. اگر پنالتی ما را می‌گرفتند و خطای هند را اعلام می‌کردند، جذاب می‌شد اما داور هیچ اعتقادی نداشت. همان جا می‌توانستنیم یک بر یک شویم.

سرمربی شهرداری ماهشهر یادآور شد: اگر داور درست قضاوت می‌کرد، سرنوشت بازی بهتر می‌شد. به بازیکنانم و شهرمان افتخار می‌کنیم. از آبادان ممنونیم که میزبانی ما را قبول کردند و ای کاش می‌توانستیم در خانه خودمان میزبان باشیم.

وی افزود: در کل راضی هستم. در بعضی از مواقع شانس‌های بهتری نسبت به پرسپولیس داشتیم و اگر پنالتی ما را می‌گرفتند بهتر می‌شد. فکر می‌کنم برنده بازی ما بودیم.

پاشازاده در واکنش به اینکه زور تیمش به پرسپولیس رسید و روی کم تجربگی گل خورد و پنالتی تیمش اعمال نشد، گفت: بله همینطور است؛ زورمان رسید. این تیم را در عرض سه ماه آماده کردم و هنوز به هماهنگی کامل نرسیدیم. دو، سه بازیکن ما مصدوم بودند. از لحاظ قدرت بدنی نمی‌توانیم با لیگ برتر برابری کنیم اما توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. داشته‌های ما همین بود. همیشه تیم‌های من در نیم‌فصل دوم بهتر عمل کردند.

سرمربی شهرداری ماهشهر درباره اینکه می‌تواند با تیمش به لیگ دسته یک صعود کند، اظهار کرد: هدفمان همین است و ان شاء الله این رکورد را بهبود ببخشیم.

وی درباره نبود داور پشت دروازه در این دیدار و اتفاق نظر کارشناسان برای اعلام پنالتی به سود تیمش گفت:راجع به پنالتی شکی ندارم. نمی‌خواهم باخت را گردن داور بیاندازم. داور اشتباه کرد و کارشناسان این موضوع را تایید کردند.

پاشازاده درباره کنار گذاشتن داور پشت دروازه به علت مشکلات داوری گفت: کل کشور درگیر کمبود بودجه است. از هرجا که بتوانند می‌زنند. یا داور پنالتی را ندید و یا نخواست ببیند. بازی تمام شد. من یک حرف به داور زدم. این شغلمان است. بیاید بهتر عمل کنیم. باید لحن خودمان را بهتر کنیم. باید با بازیکن بهتر صحبت کنیم و بازی را کنترل کنیم. فشار روی همه ما وجود دارد. داور از من تشکر کرد که همکاری کردم. وظیفه من این است اما بعضی از تصمیمات داوران سرنوشت تیم‌ها را عوض می‌کردند. اگر بازی یک بر یک می‌شد و در پنالتی پیروز می‌شدیم، خیلی برای من بهتر می‌شد. با این حال فراموش نکنیم که داوران هم انسان هستند. اینکه کمیته داوران جریمه‌ای برای داور در نظر می‌گیرد، به علت طبیعت شغل داوری است؛ همانطور که امکان دارد باشگاه من را جریمه کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار