با اعتراض به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛
مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر با گله‌مندی نسبت به رای کمیته انضباطی، گفت: در لیگ برتر شاهد اتفاقات خیلی بدتری نسبت به بازی ماهشهر و پرسپولیس در جام حذفی بوده‌ایم ولی کمیته انضباطی با چنین سرعتی رای خود را صادر نکرده بود.
کد خبر: ۸۰۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ 24 December 2019

غلامحسین قنواتی در واکنش به تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هواداران شهرداری ماهشهر تا اطلاع ثانوی به دلیل سنگ‌پرانی در بازی روز گذشته مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: اولین بار است که می‌بینم کمیته انضباطی تا یک بازی تمام می‌شود، رای موقت صادر می‌کند و در حالی‌که شاهد اتفاقات خیلی بدتر از این، در لیگ برتر بوده‌ایم ولی کمیته انضباطی با چنین سرعتی رای خود را صادر نکرده بود.

وی بیان کرد: ما اسماً میزبان بودیم و شرایط استادیوم به صورت کامل در اختیار ما نبود و از شهرهای اطراف نیز تماشاگر به ورزشگاه آمده بود. تماشاگرانی که ما با خودمان به ورزشگاه برده بودیم، مشخص بودند. به هر حال نسبت به این رای کمیته انضباطی گله‌مند و معترض هستیم و اعتراض خود را نیز به کمیته انضباطی ارسال خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر با بیان این‌که سنگ‌پرانی تماشاگران را تایید نمی‌کنم، گفت: دلیل این کار، یکی دو سوت اشتباه داور بود که تماشاگران ما را عصبی کرد اما این موضوع توجیه‌پذیر نیست و صد درصد کار هواداران اشتباه بوده است. ولی تاکید می‌کنم شرایط کامل میزبانی را نداشتیم که کنترل کامل استادیوم را در اختیار داشته باشیم.

وی بیان کرد: شنبه هفته آینده، ما در خانه میزبان شهرداری بندرعباس هستیم که این دیدار یک بازی معوقه از لیگ دسته دو کشور است و فکر می‌کنم کمیته انضباطی به خاطر همین دیدار، رای خود را خیلی زود اعلام کرد.

قنواتی در ادامه با قدردانی از تماشاگران ماهشهری، دیگر تماشاگران خوزستانی و کانون هواداران باشگاه صنعت نفت آبادان که به حمایت از این تیم پرداختند، عنوان کرد: شرمنده هواداران‌مان هستیم که نتوانستیم این میزبانی را در ماهشهر انجام دهیم. همچنین جا دارد از هیات فوتبال آبادان و مدیرعامل باشگاه نفت آبادان بابت همکاری بسیار خوب‌شان قدردانی کنم.

وی گفت: بازی خوبی برای پرسپولیس به نمایش گذاشتیم و حتی موقعیت گلزنی هم داشتیم. داور نیز در یک صحنه، یک پنالتی را به سود ما اعلام نکرد. در مجموعه از عملکرد تیم‌مان راضی بودیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و سال گذشته هر دو جامِ لیگ برتر و جام حذفی را به خود اختصاص داد. تیم ما و پرسپولیس قابل قیاس نبودند و کمترین مبلغ قرارداد یک بازیکن پرسپولیس به اندازه تمام بودجه تیم ما است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار