فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به ضرورت رسیدگی به مناطق کم برخوردار ماهشهر افزود: نباید خدمات رسانی در این منطقه بگونه ای باشد که احساس تبعیض در ذهن مردم ایجاد شود.
کد خبر: ۸۰۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ 27 December 2019

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان در جمع مسئولین استانی و مدیران پتروشیمی ماهشهر اظهار داشت: به هیچ وجه پذیرفته نیست که به بخش هایی از شهرستان ماهشهر خدمات اندکی داده شود و در حوزه اشتغال و تولید سهم کمی داشته باشند باید همه مردم ماهشهر بصورت یکنواخت از امکانات مورد نیاز برخوردار باشند.

وی با اشاره به ضرورت رسیدگی به مناطق  کم برخوردار ماهشهر افزود: نباید خدمات رسانی در این منطقه بگونه ای باشد که احساس تبعیض در ذهن مردم ایجاد شود.

فرمانده سپاه خوزستان خطاب به مدیران صنعت پتروشیمی ماهشهر گفت:باید با توزیع عادلانه خدمات و بکارگیری نیروی های بومی در صنایع پتروشیمی مانع سوء استفاده بیگانگان از شرایط موجود شوید.

شاهوارپور با اعلام آمادگی بسیج برای راه اندازی کارگاههای زودبازه و رونق اشتغال در ماهشهر عنوان کرد: بسیج آمادگی دارد در ۲ بخش  محرومیت زدایی و راه اندازی کارگاههای  زودبازه به کاهش مشکلات  در شهرستان ماهشهر  کمک کند.

فرمانده ارشد سپاه در خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: صنایع پتروشیمی صرفا وظیفه تولید محصولات مربوطه را برعهده ندارند بلکه باید هرکدام از شرکت ها یک منطقه از شهرستان ماهشهر  را تحت پوشش قرار دهند و با فراهم کردن زیرساخت های لازم برای شهروندان و توسعه همه جانبه امنیت و آرامش را برای مردم این منطقه ایجاد کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار