در حالی که ضدانقلاب تلاش کردند ۵ دی مردم را علیه حکومت بشورانند، مردم کردستان بدون توجه به فراخوان‌های آنان، در فضایی آرام، زندگی خود را سپری کردند.
کد خبر: ۸۰۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ 27 December 2019
 
در حالی که ضدانقلاب تلاش کردند ۵ دی مردم را علیه حکومت بشورانند، مردم کردستان بدون توجه به فراخوان‌های آنان، در فضایی آرام، زندگی خود را سپری کردند.
 

گروه بین الملل _ گروه دفاعی: در چند روز گذشته تمام رسانه های ضد انقلاب خصوصا کومله، دمکرات، منافقین و سلطنت طلب ها، در فراخوان های مشترکی از مردم کردستان و ایران خواسته بودند تا در روز 5 دی اعتصاب کرده و در شهرها تظاهرات کنند.

 

تیر ضد انقلاب باز هم به سنگ خورد/ کردستان در 5 دی، شلوغ تر از روزهای قبل شد

به گزارش بولتن نیوز، اما در ایران و خصوصا در شهرهای مختلف کردستان باز هم برای چندمین بار در طول 40 سال اخیر، تیر ضدانقلاب به سنگ خورد.

گزارش های رسیده به بولتن نیوز از شهرهای مختلف کردنشین کشور حاکی از آن است که نه تنها در شهرستان سنندج به عنوان مرکز استان کردستان، بلکه در سایر شهرهای کردستان، فضایی بسیار آرام وجود داشت و مردم به روال روزهای قبل، به کار و زندگی خود پرداختند و هیچ خبری نه تنها از اعتصاب نبود بلکه هیچ شلوغی نیز گزارش نشد.

در حوادث اخیر بیشتر اغتشاشات و تجمعات غیرقانونی در شهرستان سنندج، در میدان آزادی که در بین کردها به میدان اقبال شناخته می شود و میدان انقلاب، چهارباغ، فیض‌آباد، میدان نبوت، خیابان نمکی و خیابان پاسداران بود که هیچ رخدادی مبنی بر ایجاد ناامنی در آن نقاط مشاهده نشد و خوشبختانه مردم پاسخ محکمی به ضد انقلاب دادند.

وجود امنیت پایدار برای تک‌تک شهروندان کردستانی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که مردم عزیز این خطه، روزهای ناامنی و تلخ اوایل انقلاب به واسطه حضور گروهک‌های تروریست کومله و دمکرات را هنوز فراموش نکرده‌اند.

تروریستهای کومله و دمکرات با عنوان دفاع از مردم کرد، علیه کردها و هم زبانان خود، ایستادند و فجیع‌ترین مرگ‌ها را در این استان رقم زدند، سرها بریدند و گوش ها بریدند.

ضد انقلاب هنوز هم از مردم کردستان کینه به دل دارد و هنوز هم پس از گذشت 40 سال از انقلاب، باز هم از هر فرصتی برای عقده گشایی بر علیه مردم کردستان استفاده می کند اما باز هم مردم کردستان همچون سالهای گذشته جواب دندان شکنی به یاوه سرایی های این مزدوران وطن فروس دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار