حجت الاسلام صالحی گفت: زوج های دانشجو که جزو جاماندگان بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی هستند می توانند درخواست خود را به صورت کتبی(از طریق نهادرهبری دانشگاه) به ستاد ازدواج دانشجویی ارسال کنند.
کد خبر: ۸۰۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ 30 December 2019
مهلت ثبت نام در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی تا پایان دیماه تمدید شد.

به گزارش تسنیم حجت الاسلام محمدمهدی صالحی، معاون فرهنگی سیاسی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اعلام این خبر گفت: پیش از این پایان آذرماه آخرین مهلت ثبت نام اعلام شده بود که باتوجه به استقبال بالای دانشجویان، این مدت تا پایان دی‌ماه تمدید شد.  

وی افزود: زوج‌هایی که در زمان تحصیل در دانشگاه ازدواج کرده و زمان عقدشان از اول فروردین ماه ۹۷ تا پایان آذرماه ۹۸ باشد امکان ثبت نام در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی را دارند.

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور با اشاره به درخواست‌های مکرر دانشجویان جامانده از سال گذشته برای حضور در مراسم، تصریح کرد: زوج‌های دانشجو که در دوره بیست و دوم ثبت نام کرده و مدارکشان تایید شده، اما نتوانسته اند در مراسم حضور یابند، امسال می‌توانند انتخاب کاروان داشته و به مشهدمقدس مشرف شوند.  

۱۶۰۰ زوج در سامانه ملی "همسفر تا بهشت" ثبت‌نام کردند؛ دانشگاه اصفهان در رتبه نخست ازدواج دانشجویی

حجت الاسلام صالحی اضافه کرد: همچنین زوج‌های دانشجو که جزو جاماندگان بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی هستند می‌توانند درخواست خود را به صورت کتبی (از طریق نهادرهبری دانشگاه) به ستاد ازدواج دانشجویی ارسال کنند.

گفتنی است؛ بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی (طرح ملی همسفر تابهشت) از دی تا اسفندماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند تا پایان آذرماه از طریق سایت اینترنتی ezdevaj.nahad.ir یا مراجعه حضوری به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یا امور فرهنگی برای شرکت در این مراسم ثبت نام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار