هفدهمین نمایشگاه تخصصی مبل و دکوراسیون خانگی روز سه‌شنبه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان گشایش یافت.
کد خبر: ۸۱۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ 31 December 2019

در این نمایشگاه که از امروز ۱۰ دی ماه به مدت چهار روز دایر است، ۱۰۹ شرکت داخلی محصولات و خدمات خود را در معرض بازدید عمومی قرار دادند.

این نمایشگاه میزبان تولیدکنندگانی از استان‌های فارس، خراسان رضوی، مرکزی، همدان، خوزستان، تهران، آذربایجان شرقی، قزوین، گیلان، البرز و اصفهان است.

در این نمایشگاه شرکت‌های معتبری مانند ژولک، نیمکت، چوبینه، پاپیروس، مبلیران، تشک فالومو، دوریس، مایان چوب، آرشام، مبل آریا، مینای نقش جهان و درساچوب از مهمترین شرکت کنندگانی هستند که محصولات، کالاها و خدمات خود در زمینه‌های مبلمان خانگی، سرویس خواب، سرویس غذاخوری و دکوراسیون خانگی را به نمایش گذاشتند.

نمایشگاه تخصصی مبل و دکوراسیون خانگی اصفهان محلی برای ارائه ایده‌های طراحی داخلی برای هر اتاق با انواع سبک‌ها و همه نیازهای آن، از سبک‌های پایه‌ای تا لوکس و مرفه را فراهم کرده است.

در این نمایشگاه، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی این بازار بزرگ برای تجارت موفق دور هم جمع شدند تا ایده‌های الهام‌بخش طراحی داخلی را به نمایش بگذارند و انگیزه‌های جدیدی برای بازار فراهم کنند.

هفدهمین نمایشگاه تخصصی مبل و دکوراسیون خانگی اصفهان از ساعت ۱۶ تا ۲۳ روزهای ۱۰ تا ۱۳ دی‌ماه برای بازدید عموم دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار