مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در خوزستان به صورت مرتب در کنترل هر چه بهتر قیمت‌ها و کاهش تخلفات تاثیرگذار است.
کد خبر: ۸۱۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 04 January 2020

نعمت اله بیرانوند بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها، دخالت واسطه‌ها را در عرضه کالاها کاهش، و نظارت را بر قیمت کالاها افزایش می‌دهد.

وی گفت: بیشترین اصناف و اتحادیه‌هایی که تخلف در آنها مشهود بود و شناسایی شدند بخش‌های حمل و نقل، میوه و تره بار، مرغ و نانوایی‌ها بودند و در بین این اصناف نانوایی‌ها بیشترین تخلف را داشتند و عمده تخلف‌ کم فروشی بوده است.

بیرانوند با اشاره به تخلفاتی که در بنکداران ثبت می‌شود بیان کرد: بنکداران و خرده فروشان عمده کالایی که از تهران تهیه می‌کنند بدون دریافت قاکتور است به همین دلیل بیشتر بنکداران به نداشتن فاکتور محکوم می‌شوند،این در صورتی است که باید این مشکل از تهران حل شود و عمده فروشان در تهران فاکتور ارایه دهند، لازم است که مسئولان مربوطه به این قضیه ورود کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان ادامه داد: از زمان اصلاح قیمت بنزین (۲۴ آبان امسال) تاکنون ۵۶۳ پرونده با جریمه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این اداره کل تشکیل شد و عمده پرونده ها به دلیل گرانفروشی بوده است.

وی افزود: تعزیرات حکومتی این آمادگی را دارد که با بازرسان سازمان صمت برای بازرسی از اصناف حضور یابند و در محل، احکام برخورد با تخلفات را اجرا کنند.

بیرانوند بیان کرد: از زمانی که اعلام آمادگی کردیم که با بازرسان در محل برای برخورد با اصناف متخلف حضور یابیم هیچ درخواستی در این خصوص به این اداره کل انجام نگرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار