استاندار همدان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مذاکره با بخش خصوصی، پرواز همدان-کیش از ۲۰ دی‌ماه سال‌جاری به صورت ۲ سویه برقرار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ 02 January 2020
استاندار همدان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مذاکره با بخش خصوصی، پرواز همدان-کیش از ۲۰ دی‌ماه سال‌جاری به صورت ۲ سویه برقرار می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ سیدسعید شاهرخی در شورای برنامه‌ریزی همدان افزود: فرودگاه همدان ویژگی‌های بین‌المللی دارد و با توجه به ظرفیت بالای آن باید پرواز‌های این فرودگاه رونق بگیرد.

وی با اشاره به اینکه پرواز همدان - جزیره کیش هفته‌ای ۲ بار صورت می‌گیرد، اظهار داشت: از چند هفته دیگر یک هواپیما به همدان تخصیص می‌یابد و پرواز‌های خود را در مسیر هوایی همدان - تهران آغاز می‌کند.

شاهرخی عنوان کرد: این هواپیما مسافران را در ساعت‌های شب از تهران به سمت همدان منتقل و پس از توقف شبانه در فرودگاه همدان، صبح روز بعد از این فرودگاه به سمت تهران پرواز می‌کند.

وی ادامه داد: تا قبل از پایان سال‌جاری برنامه‌ریزی کردیم که ۲ پرواز دیگر در مسیر همدان - مشهد اضافه شود تا تعداد پرواز‌های این مسیر نیز، به چهار پرواز در هفته برسد.

استاندار همدان اضافه کرد: با همکاری این بخش خصوصی، پرواز همدان - شیراز - قشم نیز از یک ماه آینده عملیاتی می‌شود.

وی افزود: صحبت‌هایی برای برقراری پرواز‌های همدان - نجف انجام شده است که امیدواریم راه‌اندازی این پرواز، مایه خیر و برکت برای مردم شود.

شاهرخی با اشاره به اینکه سه روستا به تازگی به شهر همدان ملحق شده‌اند، گفت: تمام مراحل قانونی و اداری آن انجام شده است و دستگاه‌های اجرایی مشغول ارایه خدمات به این مناطق هستند.

وی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: نزدیک به ۵۰ روز تا انتخابات باقی مانده تا مردم حماسه دیگری خلق کنند و نخبگان خود را برای مجلس قانون‌گذاری انتخاب کنند.

استاندار همدان اظهار داشت: ما وظیفه داریم شرایط را برای مشارکت حداکثری انتخابات پرشور، سالم و همراه با امنیت فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه همدان نخستین استانی بود که هیات‌های اجرایی انتخابات در آن تشکیل شد، ادامه داد: در استان همدان از بین ۴۳۰ داوطلب، چهار درصد رد صلاحیت شدند و باید منتظر اعلام صلاحیت نهایی باشیم.

شاهرخی با اشاره به اینکه با وجود تمام فشار‌ها نظام جمهوری اسلامی با قدرت در مسیر خود حرکت می‌کند، بیان کرد: در همه حوزه‌ها، افراد و جناح‌های مختلف حضور دارند که این نوید یک انتخابات پرشور و حداکثری را می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه هیچکس حق ندارد با حکم قانون از داوطلبی حمایت و علیه آن تبلیع کند، عنوان کرد: نزدیک به ۲۵ هزار تن در همدان عوامل برگزاری، امنیت و نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه اموال مازاد دستگاه‌های دولتی باید به فروش برسد، گفت: فضا‌های دولتی که استفاده نمی‌شود باید هرچه سریعتر شناسایی و به فروش برسند.

وی اضافه کرد: مجوز سهمیه سه میلیون مکعب از تصفیه پساب فاضلاب همدان برای منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد صادر شده است.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار