امام جمعه ساوه:
امام جمعه ساوه گفت: آمریکا با ارتکاب این جنایت بزرگ از خطوط قرمز عبور کرد وبصورت علنی به جبهه مقاومت اعلام جنگ کرد.
کد خبر: ۸۱۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ 03 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی درخطبه های نماز جمعه ساوه با توصیف سردار قاسم سلیمانی به مالک اشتر ولایت فقیه وتسلیت شهادت این سردار بزرگ را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و رهبر معظم انقلاب افزود: شهید سردار سلیمانی مزد ایثار، اخلاص و مجاهدت خود را از خداوند متعال دریافت کرد و امروز، عزای واقعی کشور است.
وی با بیان اینکه سردار سلیمانی مدتها بود که برای آرام کردن آتش فتنه و اغتشاشات ساخته آمریکا در عراق به دعوت رسمی دولت این کشور نقش آفرینی می کرد یادآورشد: سردار سلیمانی با مذاکره با احزاب، گروه‌ها و شخصیت ها در زمینه بازگرداندن آرامش، تلاش می کرد.
امام جمعه ساوه با بیان اینکه آمریکایی ها باید بدانند که شهادت سردار سلیمانی خط پایانی بر اشغالگری و سلطه آنها در خاورمیانه خواهد بود اظهار داشت: راه این شهید والامقام همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، با شهادت وی نه تنها پایان نخواهد یافت بلکه رهروان پرشماری در مسیر او گام برمی دارند.
وی با بیان اینکه همانطور که فرمانده سپاه پاسداران اعلام کرد؛ شهادت سردار سلیمانی انگیزه چندبرابری در تداوم خط مقاومت است گفت: شهید سلیمانی چهره بین المللی مقاومت در سراسر جهان است و به یقین دلبستگان او انتقام سختی را از بانیان این جنایت خواهند گرفت.
وی یادآورشد:خوشحالی رژیم غاصب اسرائیل در خصوص شهادت سردار سلیمانی را عبث و بی معنا است زیرا خون این شهید بزرگوار باعث تسریع در رهایی قدس شریف و نابودی این رژیم جعلی می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار