فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور:
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: حاج قاسم، روش و بینش بود و امروز، جهان اسلام به هم می‌پیوندد و شهادت این عزیز، پیروزی بزرگی برای ما است.
کد خبر: ۸۱۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 04 January 2020

سردار احمد خادم سیدالشهدا در مراسم بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی که عصر جمعه(۱۳ دی‌ماه) با حضور مردم و مسئولین در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز برگزار شد، اظهار کرد: حاج قاسم، روش و بینش بود. خداوند وعده داده که مستضعفین بر مستکبرین پیروز خواهند بود و وعده الهی محقق خواهد شد.

وی افزود: امروز، جهان اسلام به هم می‌پیوندد و شهادت این عزیز، پیروزی بزرگی برای ما است.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با بیان اینکه امروز ترس به دل آمریکای جنایتکار افتاده است، گفت: امروز همه امت مسلمان عزادار هستند. مردم جهان اسلام، فلسطین، سوریه، پاکستان، افغانستان و عراق، همه مسلمانان امروز بابت شهادت این عزیز عزادارند.

سردار خادم سیدالشهدا با اشاره به مدیریت جهادی شهید سردار سلیمانی، بیان کرد: امروز همرزمان حاج قاسم گریه می‌کنند زیرا این شهید بزرگوار همیشه در صحنه نبرد در کنارشان بود و این یعنی مدیریت جهادی. ما باید مدیریت جهادی را از حاج قاسم یاد بگیریم. امروز باید از حاج قاسم درس بگیریم و مشکلات را حل کنیم. امروز از این پیروزی باید درس بگیریم.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌های تروریست جنایتکار، حاج قاسم را به شهادت رساندند؛ همین آمریکایی‌ها که از سال ۲۰۰۶ داعش را تقویت کردند و به نزدیکی کربلا رسیدند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: اگر شهید تقوی نبود، داعشی‌ها سامرا را می‌گرفتند. داعشی‌ها دور تا دور حرم حضرت زینب (س) را محاصره کرده بودند اما حاج قاسم گفت که داعش در سه ماه از بین می‌رود و با قاطعیت در صحنه نبرد ایستاد و آنها را از بین برد و اسرائیل را سر جای خود نشاند.

وی تصریح کرد: حزب‌الله لبنان در همه جنگ‌ها ایستادند؛ از دل زمین در مقابل تانک‌های آمریکا و اسرائیل ایستادند و آنها را از بین بردند و این مدیریت جهادی بود.

به گزارش ایسنا، سردار خادم سیدالشهدا با اشاره به شبه‌هایی که در اغتشاشات اخیر ایجاد شده، گفت: دشمنان می‌گویند چطور در سال ۵۷ می‌گفتید اینها انقلابیون هستند اما امروز مردمی که شورش می‌کنند را آشوبگر می‌گویید؟ اما باید پرسید که این سوزش را چه کسی ایجاد کرد؟ تخریب و ترور را به مردم و ضدانقلابیون یاد دادید و مردم را به جان هم انداختید. ترور و جنایات تروریستی، از ابتدای انقلاب تاکنون کار آمریکایی‌ها است.

وی افزود: تکلیف ما اطاعت از رهبری است. امروز تمام نیروهای مسلح آماده هستند و گوش به فرمان امام هستیم. مردم و بسیجیان خوزستان که امروز عزادار هستند، همه اعلام آمادگی کرده‌اند و برای تجدید میثاق با ولایت و امام آمده‌اند تا راه حاج قاسم را ادامه دهند. در آستانه پیروزی بزرگ پیش روی ایران، باید با وحدت در کنار هم باشیم و راه این شهید را ادامه دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار