شهردار اصفهان خبر داد:
شهردار اصفهان با اشاره به تجمع عظیم مردمی در میدان امام(ره) اصفهان از ساعت 14 امروز برای گرامیداشت و عزاداری شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: شهرداری اصفهان از دیروز همه اقدامات لازم را برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم انجام داده و همه امکاناتی که در میدان امام (ره) لازم است با حضور شهرداری فراهم شده است.
کد خبر: ۸۱۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 04 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی ضمن تسلیت شهادت سردار بزرگ ایران حاج قاسم سلیمانی به همه شهروندان اصفهانی و هموطنان، اظهار کرد: حاج قاسم از یادگاران دفاع مقدس و فراتر از همه ویژگی های دفاعی و نظامی، انسانی وارسته و جهادی بود.     

وی ادامه داد: او و همراهانش در یک عملیات کاملا تروریستی و با شیوه ناجوانمردانه، به شهادت رسیدند. این اقدام آمریکایی ها علاوه بر نقض مقررات بین المللی نادیده انگاشتن آشکار حقوق بشر بود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: این عمل وقیحانه، مردم کشورهای مسلمان به ویژه ایران و عراق را عزادار کرده است، به همین جهت از روز گذشته و با اعلام سه روز عزای عمومی در کشور، پرچم های عزاداری در کنار پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در مکان های مناسب و مختلف شهر نصب شده است.   

وی افزود: همچنین پرچم های بزرگ شهر اصفهان هم به نشانه احترام به این شهید، سیاه پوش شدند. همچنین به نشانه عزای عمومی پرچم کشورمان در شهر اصفهان به حالت نیمه افراشته در آمد. 

نوروزی اظهار کرد: امروز تجمع مردمی و عزاداری شهادت سردار سلیمانی در میدان امام از ساعت 14 برگزار می شود و مدیریت شهری اصفهان از آحاد مردم برای حضور در این مراسم باشکوه دعوت می کند و همه مدیران شهری در کنار مردم در این مراسم حضور خواهند یافت. 

وی تصریح کرد: امیدوارم با حضور یکپارچه مردم بتوانیم از مردی که اینگونه زندگی کرد و به شهادت رسید و الگوی همه مبارزان شد، به خوبی قدردانی کنیم.  

شهردار اصفهان افزود: شهرداری اصفهان از دیروز همه اقدامات لازم را برای بهتر برگزار شدن این مراسم انجام داده و همه امکاناتی که در میدان امام (ره) لازم است با حضور شهرداری فراهم شده است تا با حضور یکپارچه مردم مراسم بسیار باشکوهی برگزار شود.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار