بدنبال جاسازی قرص در نوعی از کیک و بیسکویت و شیرینی ها و توزیع آن در سوپر مارکت ها، بخشی از این بسته های خوراکی نیز در شاهین شهر، فلاورجان، لنجان و ملک شهر دیده شد.
کد خبر: ۸۱۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ 04 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، نمونه هایی از خوراکی های دست کاری شده شامل نوعی از کیک ، ییسکویت و شیرینی ها در سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد و هرمزگان دیده شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نشست خبری که با اصحاب رسانه داشت با اشاره به اینکه قرص ها غالبا در وسط تی تاپ یا شیرینی های لایه لایه دار که امکان باز کردن آن و جا سازی قرص بود، دیده شد و هیچ ارتباطی به کارخانجات تولیدی انواع کیک و خوراکی ها نداشته است.

وی بیان داشت: عده ای از افراد ناشناس و سودجو برای بدنام کردن صنایع تولیدی خوراکی و غذایی اقدام به این کار کرده بودندو در سوپری های اطراف مدارس این نوع از کیک ها و شیرینی ها را پخش کرده  تا به مصرف دانش آموزان برسد یا وارد بوفه های مدارس شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اظهار اینکه موردی ناشی از مسمومیت بر اثر مصرف قرص های جا سازی شده در برخی از انواع کیک و شیرینی ها نداشتیم، ادامه داد: این اقدام تنها برای خراب کردن کارخانجات تولیدی بوده است و امروز تنها در چند شهر اصفهان از جمله شاهین شهر و ملک شهر  وفلاورجان دیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار