کارگاه آموزشی  تکنیک های سوژه یابی با حضور فریدون صدیقی در اصفهان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۱۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 06 January 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تخصصی رسانه کارگاه آموزشی  تکنیک های سوژه یابی  با حضور فریدون صدیقی  در اصفهان  برگزار می شود 

 فاطمه شفیعی مدیر فرهنگسرای رسانه در این خصوص می گوید: کارگاه آموزشی تکنیک های سوژه یابی  روش اصول یافتن  سوژه خوب ،چگونه یک سوژه  را در رسانه منتشر کنیم و همچنین تجربه های ماندگار روزنامه نگاری فریدون صدیقی می پردازد. 

 شفیعی می افزاید: چیزی که همیشه مخاطب را برای خواندن مطلبی ترغیب می‌کند، موضوع یا سوژه آن است. به همین دلیل سوژه‌یابی یکی از پایه‌ای‌ترین اصول در نگارش و تولید محتواست.  

این کارگاه  روز 19 دی ماه از ساعت 8:30 الی 15:30  در محل کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان ویژه اهالی رسانه و روزنامه نگاران به همت فرهنگسرای تخصصی رسانه  برگزار می شود، علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در کارگاه  می توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی شهرداری انتهای خیابان پروین جنب بازار گیاهان دارویی  مراجعه و یا با شماره تلفن 7-35544096  تا پایان روز 17 دی ماه تماس حاصل فرمایند. 

 فریدون صدیقی با سابقه حدود 47 ساله در تاریخ روزنامه نگاری ایران   در شکل‌گیری و حیات ده‌ها روزنامه و مجله سهم و نقش داشته است وی کار روزنامه نگاری را از روزنامه کیهان آغاز نمود. وی 

۲۶ سال در کیهان به عنوان خبرنگار، گزارشگر، دبیر گروه، عضو شورای سردبیری و عضو شورای تیتر مشغول کار بود و پس از آن عضو شورای سردبیری روزنامه انتخاب در بدو تولد و تا پایان کار روزنامه بود. 

سپس در سمت سردبیر به روزنامه هموطن‌سلام رفت و پس از تعطیلی این روزنامه به روزنامه همشهری به عنوان معاون سردبیر پیوست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار