رهبر معظم انقلاب اسلامی:
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی زنده بودن انقلاب اسلامی را به رخ دنیا کشیده است.
کد خبر: ۸۱۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 08 January 2020

شهادت سپهبد قاسم سلیمانی زنده بودن انقلاب اسلامی را به رخ دنیا کشید/بامداد گذشته تنها سیلی به دشمن زده شد

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه رهبرمعظم انقلاب صبح امروز درمیان مردم ضمن اشاره به قیام ۱۹ دی سال ۵۶ به واسطه مردم قم اظهار کرد: مردم شریف قم به خاطر دفاع از مرجعیت امام راحل بدون هیچ گونه سلاح جنگی در برابر رژیم طاغوت سینه سپر کرده و با ایمان و غیرت دینی در میدان حضور پیداکردند.در پی این حادثه تعدادی از افراد شهید و یا مجروح شدند؛ اما این حرکت منشا تحول عظیم در کشور و جهان شد.


امام خامنه ای در ادامه تصریح کرد: امروزه ملت ایران مجهز به سلاح نظامی بوده اما تنها زمانی اثرگذار است که با ایمان و غیرت دینی همراه شود. همچنین کمیت و کیفیت جوانان مومن از ابتدای انقلاب بیشتر شده اما باید مراقب بود تا راه درست طی شود.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به شهادت سردار شجاع و با تدبیر انقلاب افزود: وی با اخلاص در راه خداوند در صحنه های نظامی و سیاسی حضور داشته و عدم تعلق وی به احزاب سیاسی درون کشور و انقلابی بودن شهید سلیمانی مشهود بود. سردار سلیمانی با کمک متقابل کشورهای منطقه، نقشه های نامشروع آمریکا را خنثی و در برابر زورگویی ایالت متحده آمریکا قدعلم کرد.

ایشان با بیان اینکه طرح آمریکا در به فراموشی سپردن فلسطین و تضعیف مردم آن است خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی دست فلسطینیان را در نوارغزه را پر کرده و موجب مقابله آنها با رژیم صهیونیستی شد که درپایان با وجودقدرت نظامی بالا دشمنان ظرف ۴۸ ساعت، آن ها خواستار آتش بس شدند‌. ایالات متحده در موضوع عراق، آن را همچون گاو شیردهی میخواهد که تحت کنترل خود مثل عربستان سعودی در بیاورند.

سید علی خامنه ای با پشتیبان خواندن سپهبد سلیمانی برای کشورهای منطقه همچون عراق، سوریه و لبنان ادامه داد: آمریکا خواستار خلع قدرت حزب الله لبنان ودر نتیجه تضعیف ملت لبنان و پیش روی تا بیروت در سال های اخیر بوده که این امر توسط سردار قاسم سلیمانی محقق نشد؛ اکنون حزب الله لبنان چشم و دست لبنان بوده که به موازات نقش شهید ممتاز و برجسته تر شد. شهادت وی زنده بودن انقلاب اسلامی را به رخ دنیا کشید.


وی در ادامه ضمن بیان اینکه عملیات بامداد گذشته تنها سیلی به دشمن بوده و اقدامات نظامی به این صورت کفایت نمی کند گفت: بایستی به عدم حضور فسادبرانگیز آمریکا در منطقه منتهی شود. ایالات متحده آمریکا اصرار بر ویرانگری ایران داشته و مذاکره با آن ها قابل قبول نیست. تلاش وسیعی در زمینه تغییر نظر مردم نسبت به جمهوری اسلامی با شیوه های پیچیده تبلیغاتی انجام شده و دانستن نقشه دشمن و شیوه مقابله با آن امری ضروری است.


امام خامنه ای با اشاره به اینکه تربیت شدگان مکتب امام راحل در حال افزایش است تصریح کرد: اتکای جمهوری اسلامی به مردم است. آمریکا، رژیم صهیونیست و دستگاه استکبار دشمنان ایران بوده و در شناخت آن ها نباید اشتباه کرد. همچنین اغتشاشات اخیر با نقشه قبلی آمریکا با سواستفاده از ناراحتی مردم از آزادسازی نرخ بنزین بوده که خوشبختانه به نتایج پیش بینی شده خود نرسیده اند. بنابراین جهت گیری ما مبنی بر تکریم شهدا و یادواره های انقلاب اسلامی است و بایستی از نظر اقتصادی، سیاسی، نظامی و امنیتی حود را تقویت کنیم؛ چراکه دشمنی آمریکاییان ذاتی است.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار