مصرف گاز در استان اصفهان هم اکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۱۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 13 January 2020

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه دیشب میزان مصرف گاز در استان به ۷۴ میلیون متر مکعب رسید ،صمیمانه از مشترکان خانگی استان خواست با توجه به افزایش برودت هوا و استفاده عادلانه ازگاز طبیعی عموم هموطنان در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

سید مصطفی علوی افزود:دمای هوای محیط طبق میزان رفاه جهانی در ماه های سرد سال, ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد است اما مشترکان خانگی کمتر به این موضوع اهمیت می دهند و منجر به افزایش مصرف گاز می شود.

وی ضمن ارائه توصیه های بسیار ساده برای کاهش مصرف گاز طبیعی تأکید کرد:اگر مشترکان فقط یک درجه سانتیگراد دمای محیط را کاهش دهند،۶ درصد در مصرف گاز صرفه جویی می شود.

علوی با اشاره به اینکه اولویت نخست شرکت گاز در ماه های سرد سال ،تأمین گاز مشترکان خانگی است ادامه داد:صرفه‌جویی ۱۵تا ۲۰ درصدی در مصرف گاز روزانه در استان اصفهان به گازرسانی مستمر به نیروگاه‌ها و واحد‌های صنعتی و تولیدی همچنین مناطق شمال کشور، کمک بزرگی می‌کند.

علوی با بیان اینکه بیش از ۹۹ درصد جمعیت استان اصفهان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند، اضافه کرد:اصفهان بعد از تهران، رتبه دوم کشوری را در توزیع گاز طبیعی دارد.

تعداد مشترکان گاز استان اصفهان،یک میلیون و ۸۵۰ هزار مشترک است که یک میلیون و ۷۵۰ هزار آن ,مشترک خانگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار