رئیس اداره خدمات پس از فروش شرکت مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به اینکه ۱۱۸ اصفهان روزانه بیش از یکصد هزار مشترک را در سراسر کشور را پاسخ می دهد، گفت: بیش از ۹۰ درصد تماس های ۱۱۸ مخابرات اصفهان پاسخ داده می شود.
کد خبر: ۸۱۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 13 January 2020

مسیح محمدی در خصوص سامانه تلفنی ۱۱۸ مخابرات منطقه اصفهان، اظهار کرد: سامانه تلفنی ۱۱۸ به عنوان یکی از ارکان خدماتی مهم و پل ارتباطی بین مشترکان و مخابرات در استان به شمار می رود .

محمدی با بیان اینکه مرکز ۱۱۸ با هدف راهنمایی همشهریان و ارائه شماره تلفن مورد درخواست به فعالیت خود ادامه می دهد، گفت: مدت زمان انتظار پاسخگویی برای مشترکان کمتر از ۲۰ ثانیه است و بیش از ۹۰ درصد تماس های ورودی به سامانه ۱۱۸ توسط کارشناسان مرکز تماس پاسخ داده می شود .

رئیس اداره خدمات پس از فروش شرکت مخابرات منطقه اصفهان افزود: ۱۱۸  مخابرات استان اصفهان روزانه بیش از یک صد هزار مشترک را در سراسر کشور را پاسخ می دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از شرکت مخابرات منطقه اصفهان، وی بیشترین آمار تماس از سمت مشترکان را در قالب درخواست شماره تلفن با ارائه محدوده آدرس، اسم و فامیل (حقوقی، حقیقی)، شماره تلفن ثابت و تلفن همراه صاحبان مشاغل عنوان کرد و افزود: بانک اطلاعاتی سامانه ۱۱۸ باید به صورت جاری و به روز باشد و تمام مشترکان حقیقی و حقوقی می توانند جهت هرگونه تغییر در شماره های ثبت شده از طریق درگاه های ارتباطی مخابرات منطقه اصفهان اقدام کنند .

محمدی در خصوص ثبت شماره جدید در سامانه ۱۱۸، اظهار کرد: مشترکان می توانند از طریق مراجعه به دفاتر خدماتی در سطح استان جهت احراز هویت و یا ثبت شماره تلفن جدید اقدام کنند .

وی افزود: با توجه به اینکه امکان ثبت مشاغل تمام کسب و کارها در سطح استان فراهم شده، مشاغل و تمام عنوان های حقیقی و حقوقی استان می توانند به عنوان جهت معرفی کسب و کار خود از طریق سامانه سرویس مشاغل ۱۱۸ استفاده کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار