نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس گفت: همه مسئولان باید صدای مطالبات معیشتی و اقتصادی مردم را شنیده و درک کنند و آن‌ها که مسیرشان را از مسیر انقلاب اسلامی کج کرده‌اند، باید به راه انقلاب، امام راحل و رهبر انقلاب و اسلام ناب بازگردند و آنان که جلوتر از انقلاب حرکت می‌کنند با ملت هماهنگ شوند.
کد خبر: ۸۱۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶ 13 January 2020

 نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس گفت: همه مسئولان باید صدای مطالبات معیشتی و اقتصادی مردم را شنیده و درک کنند.

به گزارش تابناک همدان از خانه ملت، محمود شکری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت به خانواده‌های جان باختگان هواپیمای اوکراینی، گفت: شهادت سید شهدای مقاومت، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش را تبریک و تسلیت می‌گویم.

 نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حاج قاسم مظهر اطاعت از خداوند، رسول الله (ص) و ائمه اطهار (ع) و ولایت فقیه بود. قلبش آکنده از ایمان حقیقی به پروردگار بود، جسم و جانش متعلق به عرصه جهاد و تلاش در جبهه ایمان علیه کفر بود.

وی ادامه داد: خداوند در سوره عنکبوت فرمود: "در راه خدا جهاد کرد و راه وصال معبود خویش را یافت و آسمانی شد".

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: حال که به برکت خون حاج قاسم و با حضور ده‌ها میلیونی مردم قدرشناس کشورمان در مراسم سوگواری ایشان، خون تازه به رگ‌های انقلاب اسلامی تزریق شده بر مسئولان واجب است با همبستگی و تلاش شبانه روزی آن شهید را الگوی خود قرار دهیم و با تمام توان در راه نجات اقتصاد از وضعیت فعلی جهاد کنیم.

شکری افزود: جا دارد که همه مسئولان صدای مطالبات معیشتی و اقتصادی مردم را شنیده و درک کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آن‌ها که مسیرشان را از مسیر انقلاب اسلامی کج کرده‌اند، باید به راه انقلاب، امام راحل و رهبر انقلاب و اسلام ناب بازگردند و آنان که جلوتر از انقلاب حرکت می‌کنند با ملت هماهنگ شوند.

 نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چرا آنانکه باید امین باشند، می‌ربایند. در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی و درگیری داخلی با گروهک‌های خون خوار، با خزانه خالی و بدون تجهیزات نظامی جنگیدیم و با ایمان و اعتقاد راسخ کشور را به پیروزی رساندیم.

وی ادامه داد: چرا مردم در روزگار جنگ تحمیلی هر چه داشتند در طبق اخلاص در اختیار مسئولان گذاشتند، اما امروز در جنگ اقتصادی دیگر چنین اعتمادی وجود ندارد؟.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به رئیس جمهور، تصریح کرد: چرا تصمیم شهید رجایی مبنی بر افزایش قیمت بنزین در شرایط جنگی اعتراضی به همراه نداشت، اما شما برای فرار از انتقادات از زمان اجرای تصمیمتان اظهار بی اطلاعی می‌کنید؟.

شکری افزود: آیا غیر از این است که مردم به علت فساد گسترده بعضی دولتمردان، اعتماد خود را به مسئولان جنگ اقتصادی از دست دادند؟.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رییس جمهور! سال‌ها از عمر دولت گذشت و شرایط اقتصادی مردم روز به روز بدتر شد. سفره‌های مردم روز به روز کوچکتر شده و دولت به جای توجه به ظرفیت‌های کشور و تلاش برای تولید و بهبود اقتصاد با اتکا به توان بومی، به امید گوشه چشمی از همان دولت و حکومت کثیفی نشست که سردار پرافتخار کشورمان و همراهانش را ترور کرد و سپس با افتخار فریاد زد.

نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سال‌ها به مذاکره با سران پست و کشور‌های اروپایی نشستید که از شدت واهمه از آمریکا به ترور سردار سلیمانی اعتراض نکردند بلکه از آن حمایت کردند.

وی خطاب به رییس جمهور، ادامه داد: سفیر انگلیس چگونه با آرامش و امنیت در میان یک اعتراض غیر قانونی شرکت کرده و معترضان را به اعتراض ساختارشکنانه تحریک می‌کند؟ چگونه وی دقایقی پس از دستگیری رها شده و تا این لحظه از کشور اخراج نشده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: در سنوات گذشته، سال‌های منتهی به انتخابات فعالیت‌های عمرانی و پاسخگویی به مطالبات مردم زیاد میشد، اما امسال دولتمردان بعد از گذشت ۱۰ ماه از سال جاری توجه قابل تاملی به بخش‌های عمرانی علی رغم تخصیص قابل توجهی از بودجه دیده نمی‌شود.

شکری افزود: تصمیم حمله به پایگاه‌های آمریکای جنایتکار به ریاست شما بوده لذا چرا دستگاه‌های دولتی هماهنگی لازم را با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نداشتند که چنین اتفاق خسارت باری به وجود آمد و تعداد زیادی از خانواده‌های معظم کشور داغدار شدند و در نهایت باعث سوءاستفاده دشمنان از جمله سفیر خبیث انگلیس شد؟.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: از روشنگری سردار پرافتخار سپاه، سردار سلامی قدردانی میکنم که خیلی شفاف موضوع حادثه را تشریح و خاضعانه از خانواده‌هایی که عزیزانشان را از دست دادند، عذرخواهی کرد.

 نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: چرا پروژه‌های عمرانی از جمله روشنایی مسیر پونل-تالش بعد از گذشت ۳ سال هنوز تمام نشده است.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: چرا قانون استخدام معلمان پیش دبستانی و نهضتی‌ها پس از گذشت چند سال تعیین تکلیف نشده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار