"لازم است که مسئولان برای مسئولیتی که بر عهده دارند وقت بگذارند و ارتباط خوب با مردم برقرار کنند و باعث تعالی و توسعه شود که اگر در حیطه مسئولیت خویش جفا کنیم شاید بهترین راه ترک مسئولیت باشد از من تا شماها".
کد خبر: ۸۱۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱ 14 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، امروز در حالی مسئولان و متولیان حوزه حمل و نقل اصفهان و دیگر استان ها به بهانه رونمایی از طرح‌ها و پروژه‌های سازمان حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گردهم آمدند که رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان یکی از سخنرانان این جلسه بود که کنایه های تندی به مخاطبان مسئول خود داشت.

 نصر اصفهانی ، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام اینکه شهید سردار سلیمانی با شهادت خود اثبات کرد که انسان بسیار توانمند و قادر به انجام همه امور است و میتواند اقداماتی انجام دهد که در نوع خود بی نظیر است و لازم است از این شهید بزرگوار الگو برداری کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی عملکرد خود باشند ، ادامه داد: مسئولان نباید به سلیقه رفتار کنند و امروز دیگر فرصتی برای طفره رفتن و شانه خالی کردن از مسئولیت نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اظهار اینکه  همه مسئولین در فراهم کردن زمینه حمل و نقل عمومی نقش دارند و لازم بنیان های سازمان های حمل و نقل عمومی به درستی گذاشته شود، ادامه داد: مردم جز وقت گذاشتن برای آنها بدنبال امر دیگری از سوی مسئولان نیستند  ما امروز مردمی داریم که به حداقل ها قانع و به حداکثر ها شاکر هستند.

وی تصریح کرد: مسئولان باید خادم مردم باشند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان نیز در این جلسه گفت: به منظور در نظر داشتن ایمنی و جلوگیری از آلودگی هوا، جابه‌جایی مسافر و بار باید به صورت منظم و قانونمند انجام شود.

داریوش امانی  گفت: رویدادهای برگزار شده قصه آدم و هوا که از سال گذشته آغاز شد، امسال با تاکیدات مدیران شهری از نظر کمی و کیفیت موضوعات، نسبت به سال گذشته متفاوت بود.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه حمل و نقل شهری آغاز شده است، افزود: تجربیاتی که در حوزه حمل و نقل جاده‌ای و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به دست آمده است، می‌تواند در بخش حمل و نقل شهری نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: در حوزه حمل و نقل جاده‌ای در حدود ۸۶ قرارداد همزمان بسته شد تا از وارد شدن آسیب در این حوزه جلوگیری کند.

امانی تاکید کرد: استفاده از تجهیزات بروز در ورودی‌های اصلی شهر و محل عبور و جابه‌جایی ضرورت دارد و یکی از برنامه‌های اصلی سازمان حمل و نقل بار است و در این راستا قدم‌هایی نیز برداشته شده است.

وی ادامه داد: در بخش قوانین و مقررات، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز فعالیت می‌کند و در حوزه شهر نیز سازمان حمل و نقل بار شهرداری فعال است. در حوزه مبارزه با قاچاق کالاو ارز، بارها باید به صورت شناسنامه‌دار جابه جا شود تا نحوه انتقال کالا، نوع وسیله انتقال دهنده، ساعت انتقال و... مشخص باشد، به علاوه پس از انتقال بارها به انبار نیز باید زمان و مکان انتقال بار به مکانی دیگر مشخص شود.

امانی تاکید کرد: به منظور در نظر داشتن ایمنی و جلوگیری از آلودگی هوا، جابه‌جایی مسافر و بار باید به صورت منظم و قانونمند انجام شود و در این راستا اسناد بالادستی سازمان حمل و نقل بار و همکاری شهرداری اصفهان و معاونت حمل و نقل و ترافیک مجموعه‌ای کامل را برای تحقق این هدف به وجود می‌آورد.

وی افزود: رونمایی از ۵۰۸ سامانه هوشمند مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان موجب شده تا اطلاعات کامل حمل و نقلی از جمله تعداد ناوگان، مبدا و مقصد سفرها و... برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان در دسترس باشد تا مردم به راحتی، به صورت ایمن و با اعتماد به مجموعه‌ای قانونمند بتوانند از بسترهای ایجاد شده، استفاده کنند. با ایجاد این سامانه‌های هوشمند، شهروندان می‌توانند نوع وسیله، مسیر حرکت و اطلاعات ترافیکی را دریافت کنند، همینطور ارائه سرویس به شهروندان  نیز برای انتقال بسته‌ها از طریق پایانه مسافربری به خارج از استان فراهم می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار