مدیر نمایشگاه های داخلی شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان از افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱ 14 January 2020

 

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، عبد المجید نایب زاده در نشست خبری که به منظور گشایش هجدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه تاسیسات با پشتوانه قوی مشارکت کنندگان از ابتدای سال ۸۰ در تقویم نمایشگاه های استان به طور مجزا کار خود را آغاز و امروز یکی از نمایشگاه های شاخص اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی جزو دومین نمایشگاه بزرگ صنعت در این رشته است، گفت: همزمان با این نمایشگاه هجدهمین نمایشگاه تهران در مهرماه نیز سابقه ای معادل اصفهان دارد و در قالب هجدهمین نمایشگاه برگزار شده بود.

وی اضافه کرد: نمایشگاه تاسیسات در اواسط دهه ۸۰ با آغاز مبحث بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی در ساختمان ها مورد توجه قرارگرفت و این مبحث نیز جزو زیرشاخه های اصلی این نمایشگاه است.

مدیر نمایشگاه های داخلی شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان تاکید کرد: چشم انداز این نمایشگاه با توجه به عنوان آن که جزو ۲۰ نمایشگاه  برتر استان شناخته شده و در زمره نمایشگاه هایی است که در تقویم پنج ساله استان دیده شده و این موضوع به سازمان توسعه تجارت نیز ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: در دی ماه سال ۱۳۹۹ نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در محل جدید نمایشگاه بزرگ اصفهان و همزمان با نمایشگاه آب و تاسیسات وابسته به عنوان مکمل این نمایشگاه، برگزار خواهد شد.

همچنین مجری برگزاری هجدهمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در این مراسم گفت: ۹۵ شرکت از هشت استان در مساحت ۹۰۰۰ مترمربع با ۳۵ درصد رشد از نظر تعداد و ۵۲ درصد از نظر مساحت نسبت به سال گذشته در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

 علیرضا آموخته با بیان اینکه ۴۸ درصد شرکت کنندگان از استان اصفهان و ۳۰ درصد از تهران و دیگر استان های کشور هستند، اظهار کرد: یک شرکت از کشور چین به صورت مستقیم در نمایشگاه ثبت نام کرد، اما اگر فضای کشور مساعدتر بود کشورهای دیگر نیز در این نمایشگاه شرکت می کردند.

وی افزود: ۵۵ درصد شرکت هایی که در این نمایشگاه هستند تولید کننده و وارد کننده سیستم های تهویه مطبوع و رادیاتورهای پنلی، ۱۶ درصد در بخش تاسیسات صنعتی ساختمان، ۱۰ درصد تولیدکننده انواع تجهیزات ساختمان و بقیه نیز تولیدکننده لوله و اتصالات و موسسات و سازمان ها هستند.

وی گفت: ۴۳ شرکت از ۹۵ شرکت حاضر از تولیدکنندگان داخلی و ۱۱شرکت به عنوان واردکننده و نمایندگی محصولات کشورهای خارجی همچون چین، ژاپن، اسپانیا، رومانی، انگلیس، ایتالیا، فرانسه و آلمان و ۱۲ شرکت وارد کننده و تولیدکننده هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار