معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به 147 حادثه دیده ناشی از بارش برف و کولاک در 48 ساعت گذشته خبر داد .
کد خبر: ۸۱۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ 15 January 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ داریوش کریمی با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان اظهار داشت : طی 48 ساعت گذشته ، به 147 نفر از هم استانی های عزیز در مناطق سردسیر استان از جمله محور شهرضا - آباده که بر اثر کاهش دمای ناگهانی و لغزندگی دچار حادثه شده بودند امدادرسانی انجام شده است .

کریمی افزود : در محور یادشده نجاتگران این جمعیت به 10 مورد حادثه واژگونی خودرو سبک و سنگین و به بیش از 100 مسافر گرفتار در برف امدادرسانی کرده و مقادیری پتو و کنسروجات در بین حادثه دیدگان توزیع گردید .

وی تصریح کرد : در این عملیات ها جمعیت هلال احمر استان با مشارکت 24 تیم عملیاتی شامل 64 نفر نجاتگر و پرسنل عملیاتی و به کارگیری 22 دستگاه آمبولانس ، خودرو نجات و کمکدار ، اقدام به امدادرسانی به حادثه دیدگان در این حوادث کرد.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقوع سیل در بخش هایی از کشور اظهار داشت : محموله کمک‌های این جمعیت به مردم سیل زده استان هرمزگان شامل هزار و 600 تخته موکت بوده که توسط یک دستگاه تریلی بارگیری و ارسال شده است ، ضمن آنکه تیم های امدادی منطقه شرق و جنوب استان به منظور امدادرسانی به هموطنان سیل زده استان های سیستان و هرمزگان در وضعیت زرد یعنی آماده باش می باشند .

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان به مسافرین و رانندگانی که قصد سفر به مناطق کوهستانی و سردسیر را دارند توصیه کرد باتوجه به شرایط جوی و بارندگی های آتی از ایمنی خودرو خود مطمئن شده و با خود زنجیر چرخ و اقلام غذائی و البسه کافی همراه داشته باشند و توصیه های ایمنی رانندگی را رعایت کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار