استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: چنانچه در نظر است كه اجراي پروژه مسكن و ساخت و سازهاي مسكن با مشاركت بخش خصوصي، تعاوني و پيمانكاران شروع شود بايد تمام مقدمات لازم آن فراهم باشد در غير اينصورت چنين پروژه هايي كه در موعد مقرر به اتمام نرسند و باعث گرفتاري مردم شوند، نبايد كلنگ زني شوند.
کد خبر: ۸۱۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ 15 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ هوشنگ بازوند در جلسه شوراي مسكن استان كه با حضور اعضا و پيمانكاران ساخت و ساز در محل سالن تدبير استانداري برگزار شد، اظهار داشت: ما از شروع پروژه هايي حمايت مي كنيم كه مقدمات اجراي آن فراهم شده باشد و طبق برنامه زمانبندي، اجرا و به اتمام برسند زيرا کلنگ هایی که جواب نمی‌دهد و به ثمر نمی رسد، برای مردم خوشایند نیست.

وي با بيان اينكه هدف از اجراي پروژه هاي مسكن بايد واگذاري و تحويل اين واحدها طبق زمانبندي مشخص به مردم باشد، ادامه داد: کلنگ زنی هايي كه در بخش مسكن انچام مي شود بايد با كار كارشناسي، مطالعه دقيق و فراهم ساختن تمام مقدمات لازم همراه باشد.

استاندار كرمانشاه در ادامه گفت: مشکلات پروژه 700 واحدی مسکن مهر چشمه سفید در اين جلسه مطرح شد كه اين پروژه واحدی که 300 واحد آن آماده بهره برداری است و به دلیل مشکلات اعتباری تکمیل 400 واحد دیگر آن باقی مانده که ما حاضر به تامين اعتبار يك ميليارد تومان در صورت تامین اعتبار يك ميليارد تومان ديگر از سوي دستگاه ذيربط هستيم.

بازوند ادامه داد: پروژه مسکن مهر ماهیدشت هم دیگر پروژه ای بودکه مشکلات آن در این جلسه مطرح شد و مشکل این پروژه بر سر نوع قیمت گذاری است که متقاضیان قادر به تامین آن نیستند و در همبن راستا مقرر شد تیمی متشکل از بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، استانداری و نماینده خریداران تشکیل شده و در خصوص قیمت گذاری این واحدها تصمیم گیری کنند.

مقام عالي استان افزود: همچنین در این جلسه مشکلات پروژه مسکن مهر کرندغرب نیز مطرح و مقرر شد واحدهای این پروژه بصورت مزایده به افراد متقاضی واگذار شوند.

استاندار كرمانشاه گفت: همچنين مشکلات پروژه های تعاونی مسکن شهرداری کرمانشاه نيز در این جلسه مطرح شد که عدم توان مالی متقاضیان این پروژه که عمدتا پاکبان هستند در تامین سهم آورده، مهمترین این مشکلات بود و در همین راستا مقر شد با نظارت فرمانداري كرمانشاه سهم آورده این افراد به شرط آنکه پاکبان باشند، تامین گردد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار