نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:شهادت سردار سلیمانی پایان حیات این شهید والا مقام نیست بلکه آغاز حیات شهید است وزمینه نابودی دشمنان را فراهم می کند.
کد خبر: ۸۱۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ 17 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی درخطبه های نمازجمعه اراک با بیان اینکه شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی به دست دشمنان اسلام و قرآن دنیای اسلام را بیدار کرد افزود: شهادت این شهید والا مقام به جبهه مقاومت جان تازه‌ای بخشید.
وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست استکبار، اتحاد و همدلی مسلمانان جهان را بیش از پیش افزایش داد و گرد و غبارها را کنار زد یاد آورشد: ملت ایران اسلامی هم‌زمان با ملت‌های مسلمان جهان در آیین تشییع شهیدحاج قاسم سلیمانی اتحاد و همدلی دنیای اسلام را بار دیگر به جهانیان نشان دادند.
امام جمعه اراک با اشاره به مصوبه پارلمان عراق مبنی بر اخراج آمریکا از این کشور گفت: بیداری ملت عراق و اخراج نیروهای نظامی استکبار جهانی از این کشور یک پیروزی بزرگ برای مسلمانان منطقه است همچنین حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین‌الاسد عراق که در مدت ۷۰ سال گذشته هیچ کشوری جرات حمله به آن را نداست؛ ضربات بزرگی به نیروهای نظامی آمریکایی واردکرد و قدرت نظامی و موشکی کشور را به رخ جهانیان کشید.
وی با بیان اینکه در ابتدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس آر پی جی و اسلحه کلاشینکُف از خارج کشور وارد می‌شد افزود: هم اینک به برکت انقلاب اسلامی جوانان ایران اسلامی به فناوری ساخت موشک‌های نقطه زن دست یافته و ایران اسلامی را به یکی از قدرت‌های موشکی دنیا تبدیل کرده‌اند.
نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای اکراینی گفت: رزمندگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد برای حفاظت از کشور در آمادگی کامل قرارداشتند که این حادثه غم انگیز به دلیل شلیک اشتباه رخ داد.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه دلیل بروز این حادثه در دست بررسی است و هفت تا هشت نفر در این زمینه دستگیر شده‌اند، یادآورشد: ملت ایران اسلامی باید از انجام اقداماتی که سوء استفاده دشمنان را به همراه دارد، اجتناب کنند.
وی با بیان اینکه اشتباه یک نفر نباید به پای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که کارنامه با عظمت ودستاوردهای بزرگی برای کشور داشته، نوشته شود گفت: اگر کسی تخلفی انجام داده باید برابر قانون با آن‌رفتار شود و برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان؛ مردم مسلمان ایران اسلامی باید از ارتش و سپاه حمایت کنند و تحت تاثیر جنگ روانی دشمن قرار نگیرند.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورلی اسلامی در سال جاری گفت : شورای نگهبان باید در تایید صلاحیت داوطلبان برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات و جلوگیری از تضییع حق افراد دقت لازم را داشته باشند.
وی گفت: بیست و سوم دی ماه سالگرد انتخاب رهبر معظم انقلاب توسط امام راحل به عنوان‌ امام جمعه تهران است و امروز پس از هفت تا هشت سال نماز جمعه این سهر توسط معظم‌له برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار