در دومین روز حضور نیروهای شهرداری اصفهان در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، نیروهای امدادی شهرداری اصفهان اقدام به تخلیه آب خانه های کنارک کردند.
کد خبر: ۸۱۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ 18 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از تخلیه آب خانه های کنارک در استان سیل زده سیستان و بلوچستان توسط نیروهای اعزامی از شهرداری اصفهان به این منطقه خبر داد.
 محسن گلابی در مورد آخرین اقدامات نیروهای اعزامی از شهرداری اصفهان به استان سیستان و بلوچستان برای امدادرسانی به سیل زدگان، اظهار کرد: اکیپ های اعزامی از اصفهان شب گذشته در منطقه مستقر شدند و از صبح امروز کار خود را برای تخلیه آب منازلی که دچار آبگرفتگی شده بودند آغاز کردند.
وی ادامه داد: با توجه به تقسیم وظایف، نیروهای شهرداری اصفهان در کنارک مستقر هستند و این منطقه را تحت پوشش اقدامات امدادی خود دارند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر اولویت ما تخلیه آب از خانه های ساکنان این منطقه است.
وی در مورد تداوم ارسال تجهیزات و نیروی امدادی بیشتر از اصفهان به منطقه هم گفت: در حال حاضر تجهیزاتی که طی دو اکیپ از اصفهان به منطقه ارسال شده است، کافی است و تصمیمی برای افزایش تجهیزات و نیرو نداریم.
گلابی، زمان حضور نیروهایم اصفهانی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را تا زمان رفع نیاز مردم سیل زده به امدادرسانی عنوان کرد.
گفتنی است، طی دو روز گذشته دو اکیپ امدادی از شهرداری اصفهان شامل تجهیزاتی همچون تانکر، پمپ های تخلیه آب، جرثقیل، قایق و نیروهای غواص و امدادی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ارسال و اعزام شده است. شهردار اصفهان هم روز گذشته به این استان، سفر و از این مناطق بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار