اسحاق جهانگیری طی مذاکراتی با مسئولان کویتی آن‌ها را راضی کرده تا برای برگزاری دیدار پلی‌‌آف استقلال و الکویت، آن‌ها به ورزشگاه آزادی بیایند.
کد خبر: ۸۱۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 22 January 2020

اسحاق جهانگیری طی مذاکراتی با مسئولان کویتی آن‌ها را راضی کرده تا برای برگزاری دیدار پلی‌‌آف استقلال و الکویت، آن‌ها به ورزشگاه آزادی بیایند.

 

سلام نو- سرویس ورزشی: شب گذشته باشگاه‌های ایرانی با ارسال نامه‌‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند که به هیچ وجه حاضر نیستند حتی در دیدارهای پلی‌آف به مصاف حریفان خود بروند و حتی 2 باشگاه استقلال و شهرخودرو هنوز بلیتی برای سفر به قطر و برگزاری بازی اعلام نکردند.

با وجود این و در حالی که به نظر می رسید قرار نیست تیم‌های ایرانی در فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند، بنا بر شنیده‌های سلام نو، حالا اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور پا پیش گذاشته و طی مذاکراتی با کویتی‌ها از آن‌ها خواسته است تا برای بازی با استقلال به ایران بیایند تا ضمن برگزاری دیدار پلی‌آف 2 تیم، ایران امنیت خود را ثابت کند و نشان دهد هیچ مشکلی ناامنی وجود ندارد.

مذاکراتی که روند مثبتی را طی کرده و باشگاه کویتی به صورت شفاهی به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که حاضر است در ورزشگاه آزادی به مصاف حریف ایرانی خود برود. با وجود این که این حرف باشگاه الکویت به صورت کتبی به دست فدراسیون فوتبال نرسیده است، این فدراسیون آماده است تا با ارسال نامه‌ای به AFC آمادگی خود را برای این دیدار اعلام کند و برگزاری بازی پلی‌آف 2 تیم را بر عهده بگیرد.

اگر AFC با این تعامل فوتبال ایران و کویت موافقت کند، روند مثبتی در قضیه گرفتن حق میزبانی ایرانی‌ها اتفاق می‌افتد و شاید حتی شهرخودرو بتواند در مشهد پذیرای الرافع بحرین باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار