رییس هیات هندبال خوزستان، از برگزاری مرحله نهایی لیگ دسته یک بانوان کشور برای اولین بار در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 25 January 2020

سروش کجبافی اظهار کرد: مرحله نهایی لیگ یک هندبال کشور از ۲۳ تا ۲۷ بهمن‌ماه در اهواز برگزار خواهد شد و خوزستان برای اولین بار است که لیگ یک بانوان را میزبانی می‌کند.

وی بیان کرد: تیم بهمن بهبهان نیز نماینده خوزستان در لیگ یک بانوان کشور است که شرایط خوبی دارد و از شانس صعود به لیگ برتر نیز برخوردار است. این تیم کاملا بومی و جوان است.

رییس هیات هندبال خوزستان با بیان این‌که امیدوارم تیم بهبهان بتواند به لیگ برتر صعود کند، گفت: گرفتن این میزبانی نیز برای روحیه‌بخشی به تیم است. هیات طبق قانون نمی‌تواند به تیم‌های لیگ برتری کمک مالی کند و البته توان مالی چندانی هم برای کمک نداریم، ولی پتانسیل گرفتن میزبانی‌ها را داریم تا از این طریق به تیم‌های استان کمک کنیم.

وی افزود: به هر حال با پیگیری‌هایی که داشتیم و همکاری خوب فدراسیون هندبال، این میزبانی به خوزستان داده شد، آن هم باوجود این که استان‌هایی مانند اصفهان و تهران نیز بسیار به دنبال گرفتن این میزبانی بودند.

کجبافی در پایان گفت: امیدوارم بانوان خوزستان و اهواز استقبال خوبی از این مسابقات داشته باشند تا با حمایت آن‌ها، تیم خوزستان بتواند جزو دو تیم صعودکننده به لیگ برتر قرار بگیرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هندبال بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار