مدیر کل اوقاف اصفهان خبر داد؛
تابناک: حجت الاسلام صادقی با اشاره به موقوفات استان اصفهان گفت: در سال جاری 70 وقف جدید در استان اصفهان داشته‌ایم.
کد خبر: ۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷ 25 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از رسا ، حجت‌الاسلام رضا صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان، امروز و در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان اصفهان گفت: در سال جاری 70 وقف جدید در استان اصفهان داشته‌ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای برنامه‌های خود اقدام به برگزاری طرح آرامش بهاری در 300 بقعه امامزادگان استان و 60 بقعه شهرستان اصفهان می‌کند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که سال گذشته 12 میلیون زائر در امامزاده‌های استان حضور یافتند، ادامه داد: یک سری از امامزادگان استان اصفهان در مسیر عبوری مسافران قرار گرفته که مسافران نوروزی از خدمات این امامزادگان استفاده می‌کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به طرح آرامش بهاری در ایام نوروز اظهار داشت: طرح آرامش بهاری بنا به فرمایش امام خمینی(ره) و آرامش مردم در کنار امامزادگان اجرا می‌شود که البته در شهرستان اصفهان 147 امامزاده و در استان 718 امامزاده داریم.

حجت الاسلام صادقی بیان کرد: یکی از خدمات ویژه ایام نوروز دایر کردن غرفه‌های کودک و نوجوان، راه‌اندازی خیمه‌های معرفت و اعزام مبلغ است.

وی از انعقاد 12 تفاهم‌نامه با ارگان‌ها خبر داد و افزود: خواستار نظارت و حضور پررنگ هلال ‌احمر و نیروی انتظامی برای ایجاد آرامش و امنیت در امامزادگان هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در پایان خواستار رعایت حجاب اسلامی در اماکن مقدس گردشگری به ویژه مسجد جامع اصفهان شد و اضافه کرد: سال گذشته رعایت حجاب در مسجد امام اصفهان رضایت‌بخش بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار