فرماندار کرمانشاه گفت: در دهه فجر ۱۰۶ طرح عمرانی و اقتصادی با هدف ایجاد ۲۰۸۹ فرصت شغلی افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 25 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه   فضل اله رنجبر در نشست شورای اداری شهرستان کرمانشاه که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: در دهه مبارک فجر ۱۰۶ طرح عمرانی و اقتصادی به ارزش ۱۴۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد که این طرح های اقتصادی که کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد سبب ایجاد ۲۰۸۹ فرصت شغلی خواهد شد.


وی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر جنگ نظامی و اقتصادی با دشمن وجود دارد و همین امر سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از ما گرفت و به همین دلیل می بایست برنامه ها و مراسمات دهه فجر با حساسیت بیشتری پیگیری شود و شور و نشاط بیشتری در برگزاری این مراسمات وجود داشته باشد.


رنجبر در ادامه این نشست ابراز داشت: در دهه فجر همه مدیران شهرستان کرمانشاه باید در مساجد شهرها و روستاها حضور یابند و به بیان گزارش عملکرد ادارات خود بپردازند و مردم را در جریان برنامه های آتی خود قرار دهند.
فرماندار کرمانشاه با اشاره به جزییات برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حوزه شهرستان کرمانشاه ۶۰۰ شعبه اخذ رای برپا خواهد شد که از این تعداد ۵۰۷ شعبه مربوط به بخش کرمانشاه و روستاهای آن است و مابقی مربوط به بخش های کوزران، فیروزآباد، بیلوار و روستاهای این بخش ها است. باید یادآور شد که از تعداد ۶۰۰ شعبه اخذ رای پیش بینی شده در شهرستان کرمانشاه ۴۳۹ شعبه ثابت و مابقی سیار می باشد.


فرماندار کرمانشاه تعداد کاندیداهای ثبت نامی در حوزه شهرستان کرمانشاه را ۲۱۰ نفر اعلام کرد و خاطرنشان کرد: ۱۹ نفر از ۲۱۰ کاندید ثبت نامی انصراف داده اند و در مجموع ۳۹ کاندید تایید صلاحیت شده اند. یک کاندید از حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین به حوزه کرمانشاه منتقل شده است و یک کاندید نیز از حوزه کرمانشاه به حوزه اسلام آباد غرب و دالاهو منتقل شده است.

وی به تقویم انتخاباتی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: در ۱۱ بهمن آمار تایید شدگان نهایی اعلام خواهد شد و پس از این اعلام، کاندیداهایی که نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض داشته باشند می توانند با مراجعه به نهادهای ذیربط نسبت به این امر اعتراض نمایند و نهایتا در روز ۲۱ بهمن ستاد انتخابات کشور نتیجه قطعی کاندیداهای تایید صلاحیت شده را به فرمانداری ها اعلام خواهد کرد و فرمانداری ها در روز ۲۲ بهمن این اسامی را در قالب یک اطلاعیه رسانه ای خواهند کرد.


رنجبر با اشاره به آسیب شناسی تبلیغات انتخاباتی تصریح کرد: تبلیغات کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۲۴ بهمن آغاز می شود و متاسفانه برخی از کاندیداها تبلیغات خود را زودتر آغاز کرده اند و خبرگزاری ها، مطبوعات و صدا و سیما باید این افراد را به مردم معرفی کنند تا مردم بدانند که افرادی که خود قانون را رعایت نمی نمایند چگونه می توانند به قانون گذاری بپردازند. باید متذکر شد که دیوار نویسی جرم و خلاف قانون است و کاندیداها باید از دیوار نویسی اجتناب نمایند. مبحثی نیز اخیرا به نام خرید و فروش رای باب شده است که در صورت مشاهده و یا دریافت گزارش به شدیدترین نوع ممکن برخورد خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه در پایان گفت: برخی مکان های شهری محل مناسبی جهت برپایی ستاد انتخاباتی نمی باشد و برپایی ستاد انتخاباتی در این مکان ها سبب ایجاد ترافیک خواهد شد.تاکنون ۴ مکان جهت عدم برپایی ستاد انتخاباتی مشخص شده است که این مکان ها عبارتند از چهارراه نوبهار، خیابان دبیراعظم، میدان آیت الله کاشانی(میدان مصدق) و میدان انقلاب.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار