مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی و درست فعالیت‌های قرآنی در سطح استان اردبیل توسعه یابد.
کد خبر: ۸۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹ 23 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام احمد علی‌نسب صبح امروز در جلسه بررسی هماهنگی برگزاری مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در اردبیل اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی و درست فعالیت‌های قرآنی در سطح استان اردبیل توسعه یابد تا بتوانیم با توسعه و گسترش برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در سطح استان توسعه و تعالی همه‌جانبه را شاهد باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از تمدید مهلت ثبت‌نام مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم اردبیل خبر داد و افزود: ثبت‌نام مرحله شهرستانی این دوره مسابقات از 15 مردادماه شروع شده و تا 10 مهرماه 94 ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم، اذان، ابتهال، دعاخوانی، تواشیح و همخوانی در تاریخ 17 مهرماه امسال در ساعت 8:30 صبح در محل امامزاده صالح(ع) اردبیل در مقاطع مختلف در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.

علی‌نسب گفت: این مسابقات در مقطع سنی بالای 18 سال، در دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کریم کشور و یا مراجعه حضوری به ادارات اوقاف سراسر استان و آستان مقدس امامزادگان صالح(ع) و سیدصدرالدین(ع) اردبیل نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: تمامی شرکت‌کنندگان در رشته مفاهیم مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم می‌توانند برای دریافت سی‌دی منبع آزمون این رشته به واحد فرهنگی اداره اوقاف شهرستان اردبیل واقع در ابتدای خیابان حافظ مراجعه کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار