کد خبر: ۸۱۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 25 January 2020

مدیرکل راهداری مازندران با اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی استان از انجام برفروبی در ۲۲۵ کیلومتر از محورها خبر داد و گفت: جاده های استان باز است.

عباسعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به ورود توده هوای سرد به کشور در طی ۲۴ ساعت گذشته و بارش برف در محورهای کوهستانی استان ۲۲۵ کیلومتر از محورهای کوهستانی اصلی و شریانی استان توسط راهداران با ۸۵۰ تن نمک برفروبی شد.

وی افزود: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و کاهش دما در ساعات گذشته، اکیپ‌های راهداری در محورهای کوهستانی مستقر و مشغول به انجام عملیات راهداری زمستانی شدند که طی ۲۴ ساعت گذشته در محور سوادکوه - ۶۸ کیلومتر از شیرگاه تا گدوک و با ۲۳۰ تن نمک، محور کندوان -۳۰ کیلومتر از تونل کندوان تا دوزبن با ۳۰۰ تن نمک، محور هراز -۶۰ کیلومتر حد فاصل امامزاده هاشم تا گزنک ۱۱۰ تن نمک، محور ارتباطی ساری _ کیاسر حدفاصل اسکارد تا سه راهی فولاد محله به طول ۶۰ کیلومتر با ۲۱۰ تن نمک برفروبی و نمک پاشی شد.

نجفی گفت: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

وی اظهار داشت: در شب گذشته و به طور مستمر و بی وقفه ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محورهای مواصلاتی استان انجام وظیفه کردند.

مدیر کل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران طول محورهای برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار