در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم ذوب آهن اصفهان با یک گل از سد پارس جنوبی جم گذشت.
کد خبر: ۸۱۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ 25 January 2020

به گزارش تابناک اصفهان، از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی جم روز شنبه 5 بهمن ماه 1398 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که میزبان با گل قاسم حدادی فر پیروز این دیدار شد.
ذوب آهن اصفهان قبل از این بازی با حواشی مختلفی دست و پنجه نرم کرد، زمانیکه حکم اخراج علیرضا منصوریان را از سرمربیگری سبزجامگان اصفهانی صادر کردند، مدت زیادی زمان گذشت تا رادولوویچ به عنوان نفر اول نیمکت ذوب آهن معرفی شود و این اولین بازی رسمی مربی صربستانی بود، از سوی دیگر پارس جنوبی هم با توجه به مشکلات مالی پای به فولادشهر گذاشت. با شروع بازی این تیم میزبان بود که برای رسیدن به دروازه حریف تلاش کرد و در همان ابتدای بازی می توانست به گل برسد، اما شوت علیرضا منظمی به دیرک دروازه پارس جنوبی برخورد کرد. پس از این ضربه کفه ترازو به نفع شاگردان افاضلی شد و حتی پارس جنوبی دقایق 23 و 24 می توانست توسط رضا خالقی فر و محمد نوری به گل دست یابد که مدافعین ذوب آهن و مهدی خلیل مانع از گلزنی پارسی ها شدند. پس از این حملات بازی تا دقیقه 44 کاملا متعادل دنبال شد که در این دقیقه ارسال دانیال اسماعیلی فر از جناح راست با ضربه سر استادانه قاسم حدادی فر تبدیل به گل اول بازی شد و ذوب آهن با اندوخته یک گل به رختکن رفت. نیمه دوم میهمان نتوانست گل خورده را جبران کند تا سبزجامگان اصفهانی به 3 امتیاز شیرین کسب نمود و 18 امتیازی شد و در جایگاه یازدهم ماندنی شد.

ترکیب ذوب آهن: مهدی خلیل، وحیدمحمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر(محمد نژاد مهدی81 )، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر(محمد علی کاظمی 95)، علیرضا منظمی (رضا حبیب زاده 85)، مسعود ابراهیم زاده، مهدی مهدی پور و فرشاد محمدی مهر سرمربی: میودراگ رادولوویچ
ترکیب پارس جنوبی جم: مسعود پورمحمد، آدام همتی، میلاد خدایی، علی عبدالله زاده، فریبرز گرامی، انتظاری، پوریا آریاکیا (شهرام گودرزی 71)، ایمان باصفا (امین منوچهری 78)، محمد نوری، محمد ابراهیمی و رضا خالقی فر (میلاد باقری 83) سرمربی:هومن افاضلی
داور: سیدمهدی سیدعلی
کمک ها: محمد جواد مداح – علی اکبر نوری
کمک داوران اضافی: محمدحسین ترابیان – سعاد وفاپیشه
داور چهارم: حسن انتظاری
ناظر: محمدجواد تقی پور
کارت های زرد: آدام همتی(21)، فریبرز گرامی(45+1) از پارس جنوبی و مهدی خلیل(65) محمد نژاد مهدی(85) از ذوب آهن
دقایق حساس:
دقیقه 6 –شوت علیرضا منظمی مهاجم ذوب آهن پس از برخورد به مدافع پارس جنوبی به دیرک عمودی این تیم برخورد کرد.
دقیقه 9- ضربه دانیال اسماعیلی فر از پشت محوطه جریمه در اختیار پورمحمد قرار گرفت.
دقیقه 23- ضربه برگردان رضا خالقی فر از داخل محوطه جریمه پس از برخورد به مدافع ذوب‌آهن راهی کرنر شد.
دقیقه 24- ضربه خطرناک محمد نوری از داخل محوطه جریمه توسط مهدی خلیل راهی کرنر شد.
دقیقه 27- محمد ابراهیمی از سمت راست زمین ضربه خطا را به محوطه جریمه ارسال کرد که ضربه سر محمد نوری را مهدی خلیل در اختیار گرفت.
دقیقه 44 گل اول ذوب آهن: ارسال دانیال اسماعیلی فر از جناح راست با ضربه سر استادانه قاسم حدادی فر تبدیل به گل اول بازی شد.
دقیقه 54- ارسال خطرناک بازیکن پارس جنوبی در محوطه جریمه ذوب‌آهن به محمد نوری رسید که ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافع ذوب‌آهن راهی به دروازه پیدا نکرد.
دقیقه 70- پوریا آریاکیا روی پاس خوب بازیکن پارس جنوبی در موقعیت تک به تک با گلر ذوب‌آهن قرار گرفت که ضربه این بازیکن را مهدی خلیل به کرنر فرستاد.
دقیقه 86- با اشتباه مهدی خلیل روی خروج از دروازه، توپ در محوطه جریمه به محمد نوری رسید، پاس نوری در مقابل دروازه به عبداله‌زاده رسید اما ضربه این بازیکن را مدافعان ذوب‌آهن از روی خط دروازه بیرون کشیدند.
حواشی:
1)پس از جدایی دخسوس از پارس جنوبی و عدم صدور کارت فروزان، مسعود پورمحمد در دروازه قرار گرفت.
2) استقبال خوبی از این دیدار به عمل نیامده و اندک هواداران ذوب‌آهن با پرچم و شال سبز در فولادشهر حضور دارند.
3)بخشی از سکو‌های قسمت جنوبی ورزشگاه فولادشهر که به تازگی احداث شده بود، صندلی‌گذاری شده است.
4)بازیکنان ذوب‌آهن با بنری به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و بازیکنان پارس جنوبی با بنری به مناسبت شهادت سردار سلیمانی وارد زمین شدند.
5)احسان پهلوان تنها بازیکنی از ذوب‌آهن بود که به سمت نیمکت پارس جنوبی رفت؛ محمد ابراهیمی، نیما انتظاری، میلاد خدایی و پوریا آریاکیا نیز از پارس جنوبی با برخی بازیکنان نیمکت‌نشین ذوب‌اهن خوش و بش کردند.
6)زمانیکه قاسم حدادی فر گل اول بازی را به ثمر رساند به پیراهن ذوب آهن بوسه زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار