مدیرکل میراث ‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از افتتاح ۲۲ اقامتگاه بوم‌گردی در ایام دهه فجر امسال در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 26 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،امید قادری با اشاره به در پیش بودن چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یک هتل و یک هتل آپارتمان در شهرستان پاوه، یک مجتمع اقامتی در نودشه و پروژه سامان‌دهی طاق گرا از جمله 34 پروژه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است که در ایام دهه فجر امسال افتتاح خواهند شد.

وی بابیان اینکه در این ایام 22 اقامتگاه بوم گردی دیگر نیز در استان به بهره برداری می رسد، اعلام کرد: با افتتاح این اقامتگاه ها نزدیک به 40 اقامتگاه بوم گردی در استان خواهیم داشت که تا پایان سال این تعداد به 50 مورد خواهد رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه در ادامه از افتتاح سه بازارچه صنایع دستی در استان هم در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: عملیات اجرایی احداث این سه بازارچه در شهرستان‌های اسلام آباد غرب، روانسر و صحنه با اعتبار اولیه نزدیک به 20 میلیارد ریال، تابستان امسال آغاز شد که در دهه فجر افتتاح می شوند.

وی همچنین از کلنگ زنی چهار بازارچه دیگر در استان طی دهه فجر خبر داد و گفت: طبق برنامه در این ایام کلنگ زنی چهار بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرهای کرمانشاه، ماهیدشت، قصرشیرین و هرسین را خواهیم داشت.

قادری گفت: مرمت فاز نخست بازار چال حسن خان، حمام قدیمی تکیه معاون الملک و انتقال و رونمایی قرآن های مرمت شده خطی به موزه پاوه از دیگر برنامه های میراث فرهنگی کرمانشاه در دهه فجر امسال است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار