فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 26 January 2020


قاچاق دام


فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.


بزرگعلی نوری گفت: ماموران در حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند و در بازرسی از این خودرو، ۵۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.


وی افزود: ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان یک ‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بر آورد شده است.
انهدام شبکه مواد مخدر
زاهدان– خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر و کشف 526 کیلو و 740 گرم مواد افیونی در شهر زاهدان خبر داد.
سرتیپ»محمد قنبری» گفت: تیم‌های عملیات ویژه فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان به سرنخ‌هایی از فعالیت یک باند سازمان یافته و حرفه‌ای تهیه و توزیع قاچاق مواد مخدر در شرق کشور دست یافتند.
وی افزود: این تیم مخفیگاه اعضای این باند را در یکی از مناطق شهر زاهدان شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.
وی تصریح کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با محاصره محل در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شده و در عملیاتی سه عضو اصلی این باند که قصد فرار از محل را داشتند دستگیرکردند.
توقیف محموله قاچاق
خرم آباد – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی استان لرستان ازكشف كالاي قاچاق درشهرستان «ازنا» خبرداد.
سرتیپ «حاجي محمد مهديان نسب» گفت: ماموران انتظامی «ازنا» در اجرای طرح مبارزه باقاچاق كالا و تور ايست و بازرسی در محور مواصلاتی «ازنا - شازند» يک دستگاه خودرو ايسوز را متوقف کردند .
وی با بيان اينکه ماموران در بازرسی از خودرو توقيفی 36 دستگاه انواع ماشين لباسشويي و 69 هزار و 120 عدد عود عنبربو قاچاق كشف و دو نفر را در اين رابطه دستگير کردند، افزود: محموله کشف شده از استان‌های جنوبی به مقصد پايتخت بارگيری شده بود. وی بيان داشت : كارشناسان ارزش كالاهاي مكشوفه را سه ميلياردريال برآورد کردند.
مرگ خاموش
رشت– خبرنگار کیهان‌: فرمانده انتظامی شهرستان آستارا گفت: زن 33 ساله ای در این شهرستان بر اثر استنشاق گاز دی اکسید کربن جان خود را از دست داد.
سرهنگ «محمد نمازي» افزود: در پي تماس تلفني با مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبنی بر مرگ مشکوک یک زن در منزل مسکونی، ماموران انتظامی پاسگاه روستاي «ويرموني» جهت بررسي موضوع در صحنه حاضر شدند. وی با بیان اینکه با حضور ماموران در محل مشخص شد که زنی 33 ساله به علت استنشاق گاز دی‌اکسید کربن حاصل از روشن بودن طولانی مدت آبگرمکن دیواری مسموم و فوت کرده است اضافه کرد: متوفی حین نظافت منزل مسکونی به منظور تحویل به صاحبخانه بوده است.
وی خاطرنشان کرد: جسد این زن با دستور قضائي به پزشکي قانوني منتقل شد.
محموله قاچاق به تهران نرسید
قم- خبرنگار کیهان: رئیس پلیس آگاهی استان قم از کشف یک محموله قاچاق به ارزش پنج میلیارد و 530 میلیون ریال در قم خبر داد.
سرهنگ «میکائیل قهرمان‌پور» اظهارداشت: در پي کسب خبری مبني بر حمل کالاي قاچاق توسط يک دستگاه کاميون يخچالدار از استان‌هاي جنوبي به مقصد تهران بلافاصله مأموران گشت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام شدند.
وی تصریح کرد: در ادامه با کنترل تردد خودروهای عبوری در این محور، خودرو مذکور مشاهده و توقیف شد.
وی افزود: راننده در مواجهه با مأموران اذعان داشت خودرو حامل سبد خالي حمل لبنيات بوده و در همين رابطه يک فقره بارنامه با عنوان زنبيل پلاستيکي ارائه کرد.
وی اضافه کرد: سپس طی بازرسي از خودرو مشخص شد پشت سبدهاي خالي، انواع کالاي قاچاق شامل 124 طاقه پارچه، 314 قطعه لوازم يدکي خودرو، 8 هزار بطری نوشيدني و 11 هزار و 457 ثوب پوشاک جاسازی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار