امیر سرتیپ دوم رضا آذریان:
به گزارش تابناک سمنان: امیر سرتیپ دوم رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا بابیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون سربازان و جان‌فشانی نیروهای مسلح هستیم، گفت: آمادگی لحظه‌ای ارتش در هر حادثه‌ای باعث اعتلای کشور است.
کد خبر: ۸۱۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ 27 January 2020

نتیجه تصویری برای رژه نظامی سمنان

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از کارکنان و خانواده‌های برتر و نمونه برگزیده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان و تی پ۲۵۸ متحرک هجومی شهید پژوهنده شاهرود به میزبانی این قرارگاه بابیان اینکه آمادگی ارتش در هر لحظه و هر مکان باعث اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، ابراز داشت: نمونه دیگر این توانمندی را می‌توان به اجرای پرقدرت تمرین پاسگاه فرماندهی در وضعیت جوی نامناسب اشاره کرد.

وی بابیان اینکه این اقتدار و امنیت را مرهون خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و شهدای ترور هستیم، ابراز داشت: قطعاً اگر جان‌فشانی این افراد نبود چه‌بسا کشور با جنگ و مشکلات بسیاری رودررو بود.

امیر سرتیپ دوم رضا آذریان بابیان اینکه ارتش علاوه بر دفاع از مرزهای کشور در ماجرای زلزله کرمانشاه، سیل به استان‌های گلستان و لرستان و دیگر حوادث در صحنه حضورداشته است، افزود: هم‌اکنون نیز این نیروهای جان‌برکف مشغول کمک‌رسانی به درماندگان سیل سیستان و بلوچستان هستند.

آذریان ضمن بیان اینکه با توجه به فرارسیدن ۲۲ بهمن‌ماه سالروز پیروزی جمهوری اسلامی ایران نقش رشادت‌های ارتش در به ثمر رسیدن این پیروزی و فعالیت‌هایش در اوایل انقلاب و دفاع مقدس می‌بایست تبیین شود، تصریح کرد: از جمله برنامه‌های دهه فجر تجلیل و سرکشی به خانواده شهدای ارتش و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها با برگزاری مراسم یادواره است.

وی در پایان بابیان اینکه هدف از برگزاری مراسم تجلیل را ولایت مداری، شایسته‌سالاری، عدالت محوری، آموزش، اصول و مبانی عقیدتی معرفی کرد و افزود: قطعاً اگر به همه این موارد توأم دست پیدا کنیم به پیشرفت، توسعه و آبادانی نزدیک‌تر خواهیم شد لذا این مراسم‌ها بهانه‌ای برای تبیین آرمان‌های انقلاب و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار