22بهمن
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی این استان برگزار می‌شود
کد خبر: ۸۱۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱ 28 January 2020

نتیجه تصویری برای 22بهمن

حجت‌الاسلام عباس دانشی روز دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های کارگروه همیاری و خدمت‌رسانی ستاد دهه‌فجر استان مرکزی، افزود: جشن‌های انقلاب بدون هزینه‌های اضافی و با کمترین اعتبار برگزار می‌شود.  
وی ادامه داد: بهره‌برداری از چندین واحد مسکونی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری محافل انس با قرآن، اجرای تئاتر و برگزاری یادواره‌های شهدا از مهمترین برنامه‌های شورای هماهنگی استان مرکزی در دهه مبارک فجر است.  
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی بیان کرد: در سال‌های اخیر نهضت‌های بسیاری در کشور‌های مختلف به پیروزی رسیدند، اما برخی از آنان حتی رنگ جشن اولین سالگرد پیروزی را به خود ندیدند.

وی ادامه داد: مردم ایران پس از گذشت ۴۰ سال انقلاب را از خود می‌دانند و برای پاسداشت ارزش‌ها، آرمان‌های امام راحل و رهبری از جان و مال خود می‌بخشند.
حجت الاسلام دانشی اظهار داشت: امسال انتظار می‌رود برنامه‌ها از نشاط بهتری نسبت به سال‌های قبل برخوردار باشد و پیش‌بینی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی استان شده است.

 مراسم ۲۲ بهمن در اراک با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران برگزار می‌شود.
استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار