مجید یزدان پناه:
مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه از برپایی نشست آبشار مهربانی در آموزش و پرورش ناحیه ۳ به منظور جمع آوری کمک برای مردم مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 28 January 2020

به گزارش خبرنگارتابناک کرمانشاه،مجید یزدان‌پناه در نشست آبشار مهربانی، اظهار کرد: از تمامی همکاران خوبم و نیروی انسانی تاثیر گذار یعنی معلمان سپاسگزارم، که هر چه این مملکت دارد از نیرو‌های انسانی اثرگذار است تا فرزندان خوبی را به جامعه تحویل دهند، امروز دانش آموز همراه معلم است و این نشان می‌دهد معلم کارش را درست انجام داده است.

 

وی با بیان اینکه یکی از خصوصیات مهم بشر، درستکاری، صداقت و نیک رفتاری است، خاطر نشان کرد: در آبان ماه ۹۶ در زمان وقوع زلزله که جمع کثیری از هم استانی‌ها ازدست رفتند، افراد زیادی از سراسر کشور سیل مهربانی راه انداختند و همگی در مناطق زلزله زده حاضر شدند و انسانیت به خرج دادند، ما هم باید به یاد آن‌ها باشیم و به وعده خود عمل کنیم. هفته گذشته در ناحیه ۱ این اتفاقات نیک افتاد امید دارم در آموزش و پرورش ناحیه ۲ هم نیز چنین برنامه‌ای برگزار شود.

 

این مسئول بیان داشت: دو روز گذشته موسسات و مدارس غیردولتی تصمیم گرفتند تا مدرسه‌ای با عنوان موسسان مدارس غیر دولتی شهر کرمانشاه برای سیستان و بلوچستان بسازند. همچنین ۲۰ عدد کانکس، ۶ کامیون وسیله و مقداری پول در ناحیه سه جمع آوری شده، امروز نیز در شهرستان‌ها و ناحیه دو پول جمع آوری می‌شود.

 

یزدان‌پناه تصریح کرد: ما نقدینگی و کمک‌ها را در زمان مناسب و طی مراحل مختلف ارسال می‌کنیم. از یک خیر دیگر درخواست کردیم مدرسه‌ای در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان بسازند. هدف ما انتقال آرامش به این مناطق است، آنطور که در آبان ماه ۹۶، افراد از سراسر ایران موجب ایجاد آرامش در کرمانشاه شدند، ما نیز موظف هستیم تا حدممکن یاری رسان هم وطنانمان در سیستان و بلوچستان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار