کد خبر: ۸۱۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 30 January 2020

یک دستگاه مینی‌بوس صبح امروز پنجشنبه در یکی از جاده‌های مازندران واقع در شهرستان بابل واژگون شد و براثر این حادثه هفت نفر از سرنشینان این خودرو مجروح شدند.

سخنگوی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز وقوع حادثه واژگونی مینی بوس در جاده خشرودپی به بندپی غربی به اورژانس گزارش داده شد.

مهدی غلام نیا افزود: نیروهای پایگاه های اورژانس بندپی شرقی، احمد چاله پی، خوشرود پی و بابل پس از اطلاع از این حادثه به محل واژگونی مینی بوس اعزام شدند.

وی ادامه داد: تاکنون هفت نفر از سرنشینان  این مینی بوس مجروح شدند و پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس بابل احتمال داد تعداد مصدومان این حادثه افزایش یابد و گفت: اطلاعات دقیق تر و بیشتر پس از اعزام تمامی مصدومان اعلام خواهد شد.

جاده های مسیر بابل به آمل ، جاده شهید صالحی منتهی به بندپی شرقی، جاده خشرودپی منتهی به بخش بندپی غربی، جاده گنج افروز به بابلکنار منتهی به لفور، جاده بابل به بهنمیر و جاده بابل به قائمشهر از جمله جاده های شهرستان بابل است.
وقوع تصادفات رانندگی در جاده خشرودپی به بندپی غربی به دلیل نبود گاردیل و کم عرض بودن از جمله حوادثی است که همواره در این جاده رخ می دهد .

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار