یک روزنامه‌نگار آمریکایی درباره مضرات استفاده از یک فناوری توطئه‌ای که در پشت آن وجود دارد، مطلبی را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است.
کد خبر: ۸۱۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹ 01 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: یک روزنامه‌نگار و نویسنده آمریکایی نسبت به استفاده از فناوری ۵ G هشدار داد.

او خود نوشت: درحالی‌که کارشناسان پزشکی هشدار داده‌اند که فناوری ۵ G می‌تواند عوارض جانبی جدی بر روی انسان داشته باشد، نصب دکل‌های ۵ G در شهر‌های مختلف ایالات متحده در حال گسترش است.

یک ویدئو که اخیراً در شبکه‌های اجتماعی پخش شده، نشان می‌دهد زنبور‌هایی که اطراف دکل‌های ۵ G شهری در ایالت کالیفرنیا درحال پرواز هستند، ناگهان به زمین افتاده و می‌میرند. شخصی که این ویدئو را ضبط کرده می‌گوید: دولت این چیز‌ها را می‌بیند و حتی نمی‌داند که آن‌ها برای مردم بی‌خطر هستند یا خیر، اما می‌توانم به شما بگویم که آن‌ها برای محیط زیست ما خطرناک‌اند چراکه این زنبور‌ها را در همه جای دنیا می‌کشند.

فناوری که در رژیم صهیونیستی ممنوع است/ توطئه پشت این فناوری چیست؟

درحالی‌که این فناوری در رژیم صهیونیستی ممنوع است، اما امواج مایکروویو ۵ G در سراسر جهان آن‌طور که به نظر می‌رسد یک توطئه اوروِلیایی (orwellian یک صفت است که به رفتار‌ها و سیاست‌های کنترلی به‌وسیله تبلیغات، پایش و شنود، اخبار نادرست، انکار حقیقت، و ... اشاره دارد) توسط نخبگان بانکی است که از طریق سیاستمداران و شرکت‌هایشان عمداً تود‌ه‌های مردم را با اشعه مایکروویو مضر مأیوس و افسرده می‌کنند.

بیش از ۲۴۰ دانشمند تحقیقاتی را که در مورد اثرات بیولوژیکی و سلامتی میدان‌های الکترومغناطیسی غیر یونیزه‌کننده (EMF) بررسی شده است، منتشر کردند و آن‌ها نتیجه گرفتند که EMF بر موجودات زنده تأثیر می‌گذارد. این تأثیرات شامل افزایش خطر سرطان، استرس سلولی، افزایش رادیکال‌های آزاد مضر، آسیب‌های ژنتیکی، تغییرات ساختاری و عملکردی دستگاه تولید مثل، نقص یادگیری و حافظه، اختلالات عصبی و تأثیرات منفی بر بهزیستی عمومی در انسان است.

خسارت این فناوری بسیار فراتر از نسل بشر است، زیرا شواهدی زیادی در مورد اثرات مضر بر زندگی گیاهان و حیوانات وجود دارد. دانشمندانی که این درخواست تجدید‌نظر را امضا کردند، اکثر کارشناسان در مورد تأثیر اشعه غیر یونیزه‌کننده ۵ G هستند. آن‌ها بیش از ۲۰۰۰ مقاله و نامه در مورد EMF در مجلات حرفه‌ای منتشر کرده‌اند.

فناوری LiFi بسیار سریع‌تر و ارزان‌تر از ۵ G است، اما نخبگان بانکی این فناوری را به نفع تکنولوژی سرطانی ۵ G سرکوب می‌کنند. هیچ چیز سریع‌تر از نور حرکت نمی‌کند، و LiFi از نور برای انتقال یا دریافت داده استفاده می‌کند و باعث می‌شود این فناوری سریع‌ترین اینترنت آینده باشد.

منبع: آنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار