مدیرکل حوزه استانداری کرمانشاه گفت: کسی این ادعا را ندارد که تمام مشکلات استان در حوزه اقتصادی طی این یکی دو سال اخیر حل شده است، ولی فضای کسب و کار با ارائه راهکار‌های اقتصادی بهبود یافته است.
کد خبر: ۸۱۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 02 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،مسعود بهرام‌نژاد ، ضمن تبریک چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: لازم و ضروری است که در این طلیعه مبارک هر آنچه که حول محور خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، برای مردم بازگو و اطلاع‌رسانی شود.

وی ادامه داد: بهترین آغاز برای برنامه‌های دهه فجر هر ساله در کشور آئینی است که مناسبت ورود تاریخی امام راحل(ره) در روز 12 بهمن‌ماه ساعت 9:33 دقیقه، در واحدهای آموزشی، کارخانجات و سوت قطارها... با عنوان «زنگ انقلاب» به صدا در می‌آئید.

مدیرکل حوزه استانداری کرمانشاه در ادامه به تجدید میثاق و بیعت دوباره مسؤولان با شهدا، امام راحل(ع) و مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: اگر امروز ما دم از عزت و انقلاب می‌زنیم مدیون عزیزانی هستیم که از بهترین چیز خود(جان) گذاشتند و جان خود را بدون تعارف در طبق اخلاص گذاشتند تا نهال نوپای آن روزهای انقلاب را، امروز به درختی تناور و تنومند تبدیل کنند تا سایبان بسیار گسترده‌ای باشد برای همه کسانی که اعتقاد به آزادی و آزادی‌خواهی دارند.

وی در ادامه با اشاره به بهبود فضای کسب و کار در استان، اضافه کرد: کسی این ادعا را ندارد که تمام مشکلات استان در حوزه اقتصادی طی این یکی دو سال حل شده، اما به دنبال راهکارهای اقتصادی هستیم و تاحدودی نیز موفق عمل کرده‌ایم.

بهرام‌نژاد ادامه داد: سالیان سال است با حجم انبوهی از بیکاری در استان مواجه هستیم که هر سال تعدادی دیگر نیز به آن اضافه می‌شد، اما با تلاش‌های که در حوزه اقتصادی استان صورت گرفته و براساس آمارهای منتشر شده مرکز آمار، آمار بیکاری استان طی یکی دو سال اخیر کاهش یافته، اما آنقدر حجم بیکاری بالا بوده که در عمل دیده نمی‌شود و مردم آن را احساس نمی‌کنند.

افتتاح و کلنگ‌زنی یک‌هزار و 166 پروژه در استان کرمانشاه

وی در خصوص پروژه‌های افتتاح و همچنین کلنگ‌زنی این ایام، گفت: در حوزه اقتصادی 141 پروژه افتتاح و 29 پروژه کلنگ‌زنی می‌شود و در حوزه عمرانی از مجموع 996 پروژه، 738 پروژه از آن افتتاح و 258 پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

این مسؤول مجموع طرح‌ها (افتتاح و شروع عملیات) را یک‌هزار و 166 پروژه در حوزه عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری بیش از 10 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری مردم، قرار است پتروشیمی اسلام‌آباد غرب شروع به کار کند و طی مراحلی در فازهای مختلف، ان‌شاءالله در آینده به نتیجه مورد انتظار مردم می‌رسد.

برنامه‌های دهه فجر مردم محور است

وی با یادآوری برگزاری جشن ازدواج و تهیه جهیزیه برای 410 زوج زیرپوشش بهزیستی با همکاری استانداری و خیرین در عصر روز گذشته، گفت: امروز مراسم افتتاح و گازرسانی به روستاهای بخش سرفیروزآباد را داریم، قرار است به 112 روستا در این ایام گازرسانی شود.

بهرام‌نژاد ادامه داد: با سفر استاندار در روز 14 بهمن به شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین ویژه برنامه‌هایی در راستای افتتاح و کلنگ‌زنی خواهیم داشت، البته در این ایام با حضور معاونان استاندار در شهرستان‌های طرح‌های افتتاح یا شروع به کار خواهند کرد.

مدیرکل حوزه استانداری کرمانشاه در پایان، مردم را محور برنامه‌ها و پروژه‌های دهه فجر معرفی کرد و گفت: اگر مردم در برنامه‌ها، اداره و اجرای پروژه‌ها دخالت نداشته باشند قطعا به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید، لذا تمام تلاش مسؤولان استان این است مردم در جریان امورات باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار