آنچه در حاشیه نشست خبری استاندار گذشت
استاندار اصفهان در پاسخ به پیشنهاد بازدید اصحاب رسانه از طرح های آبرسانی اعلام کرد: تصمیم بر این شده که در حوزه آب چراغ خاموش پیش برویم هر چند دو طرح بسیار خوب است که امروز به تصویب می رسد اما نمیتوانم از آن سخنی به میان بیاورم.
کد خبر: ۸۱۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ 02 February 2020

به گزارش خرنگار تابناک از اصفهان، عباس رضایی در حالی اصحاب رسانه را به میزبانی که نه معتقد است که استاندار مهمان اصحاب رسانه است، از هشدار فرونشست زمین در اصفهان گفت و با نشان دادن تصاویری از شکاف های بزرگ زمین عمق فاجعه را نشان داد که یکی از تصاویر حکایت از فرونشست زمین در فرودگاه اصفهان را داشت.

وی نگرانی در خصوص گنبد مسجد شیخ لطف الله را که از میراث گران بهای اصفهان است، نیز دغدغه استاندار دانست و گفت: در این هفته یک نشستی در این حوزه داریم که از اصحاب رسانه دغدغه مند خواست در این نشست حضور داشته باشند و پاسخ سوالات خود را از صاحبنظران بپرسند.

استاندار اصفهان که خود را صاحب نظر در حوزه سلامت دانست با اطمینان کامل از نبود کروناویروس در اصفهان خبر داد اما گفت : درست است که دستگاه تشخیص و درمانی این ویروس در ایران تنها یکی است و آنهم در تهران اما فعلا نیازی نیست که اقدام به خرید این دستگاه با هزینه گزاف کنیم زیرا که دو روز گذشته جلسه ای با حضور متولیان حوزه بهداشت و درمان اصفهان در خصوص آماده باش کامل و پیشگیری از این ویروس برگزار کردیم.

وی در پاسخ به نگرانی یکی از اصحاب رسانه در خصوص جمعیت بالای تحصیلکرده های بیکار گفت: دو تفکر در دنیا مورد بحث است که بیکار با دانش یا بیکار بی سواد بهتر است.

استاندار اصفهان که زاینده رود را یک رودخانه ملی نام برد و بدنبال بازگشایی آن در فروردین ماه ایمیل های زیادی از ایرانیان سراسر دنیا و حتی هموطنان خود دریافت کردیم که ابراز خوشحالی کردند، گفت: در حال حاضر بر اثر باز و بسته شدن رودخانه شاهد فرونشست زمین و به خطر افتادن میراث های تاریخی در اصفهان هستیم.

وی از حرکت چراغ خاموش در حوزه آب سخن و گفت و در حالی به اجرای دو پروژه خوشحال کننده و تصویب آن در امروز خبر داد که حاضر به توضیح بیشتر نشد و تنها به یک اشاره گذرا بسنده کرد.

رضایی نیز از اتمام رسیدن تونل کوهرنگ 3 تا آخر بهمن ماه خبر داد و گفت: پروژه کوهرنگ ظرف یکسال 21 دصد رشد داشته است.

وی حقابه کشاورزان را یک حق کاملا طبیعی خواند و گفت: تلاش داریم علاوه بر دادن حقابه کامل کشاورزان حقابه زیست محیطی را هر ساله بپردازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار