محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان همزمان با دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی میزبان نمایشگاه «دستاوردهای انقلاب» خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ 04 February 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی اصفهان از ماه‌ها قبل آغاز شده و اکنون شرایط برپایی آن در بیش از دو هزار مترمربع فضای نمایشگاهی فراهم آمده است؛ همچنین مهمترین هدف برپایی این نمایشگاه، ارائه دستاوردهای دوران فعالیت انقلاب اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم است.

یکی از ویژگی‌های اصلی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، حضور پر رنگ ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی است؛ همچنین سازمان‌های مردم نهاد نیز در نمایشگاه امسال حضور فعال دارند و دستاوردهای خود را به نمایش عمومی خواهند گذاشت.

این نمایشگاه طی روزهای ۲۰ تا ۲۳ بهمن‌ماه برگزار می‌شود و به محلی برای ارائه دستاوردها، خدمات و گزارش‌های عملکرد دستگاه‌های دولتی، اجرایی، نهادهای خدمت‌رسان و تشکل‌ها تبدیل خواهد شد.

در این نمایشگاه شرایطی فراهم شده است تا ارگان‌ها و نهادهای دولتی و خدماتی ارتباطی مستقیم و بی‌پرده با مردم داشته باشند و آماری جامع و کامل از فعالیت‌های خود به مردم ارائه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار