مدیرکل هواشناسی اصفهان گفت: غلظت آلاینده‌های جوی در کلانشهر اصفهان و سایر شهرهای صنعتی این استان در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۸۲۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 05 February 2020

حمیدرضا خورشیدی اظهارداشت: با توجه به استقرار جوی به نسبت پایدار بر روی استان تا سه روز آینده شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی مهیاست.

وی بیان کرد: وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان در این مدت به‌صورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد  پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: پایداری جو از امروز چهارشنبه تا اواخر روز پنجشنبه موجب کاهش دید و کیفیت هوا بویژه در ساعت اولیه روز در کلان‌شهر اصفهان بویژه مناطق پر تردد و شهرهای صنعتی استان خواهد شد.

وی اضافه کرد: خودداری از تردد غیرضروری در سطح شهر و مناطق پرجمعیت و صنعتی به‌ ویژه برای کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و ریوی و اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش تردد شهری در این شرایط توصیه می‌شود.

خورشیدی ادامه داد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت.  

وی ادامه داد: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت روز گذشته به ۱۵ درجه سانتی‌گراد و امروز صبح هم در سردترین ساعت به یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اصفهان افزود: چوپانان و خور و بیابانک با ۲۲ درجه سانتی‌گراد به عنوان گرم‌ترین و چادگان با هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان اندازه‌گیری شد.

وی بیان کرد: برای کلانشهر اصفهان در روز پنجشنبه (فردا)، هوای صاف تا کمی ابری و غبار محلی گاهی وزش باد و برای روز جمعه، هوای صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار