نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضمن برشمردن مشکلات عمده ی استان کرمانشاه گفت:سامانه سردسیری در استان نیازمند تسریع در تخصیص اعتبار است .
کد خبر: ۸۲۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 06 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  احمد صفری امروز در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه ستاد اقتصاد مقاومتي که در سالن شهداي دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با وجود الطاف که مسئولین به استان کرمانشاه داشتند طرح سامانه گرمسیری با 10 هزار میلیارد هزینه بهره برداری شد اما سودی برای استان کرمانشاه نداشت، سامانه سردسیری در سفر اردکانیان و لاریجانی مصوب شد و نیازمند تسریع در تخصیص اعتبار است و شهرستان های جوانرود، کوزران و سر فیروز آباد را در بر می گیرد. 


وی افزود: بحث راه آهن کرمانشاه هم از دغدغه های مهم است و باید به خانقین عراق و از آنجا به سوریه متصل شود. این پروژه قابلیت خاصی دارد و به استان کمک شایانی خواهد کرد. و خواهش ما این است که مدیران عامل بانک ها در امر تخصیص بودجه ها تصریح کنند. در خصوص امهال وام زلزله زدگان نیز خواستار توجه ویژه هستیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در بحث آبشوران مسئولین بسیاری رفت و آمد کردند اما همچنان به بهره برداری نرسیده شود در رابطه با راه های روستایی بیشترین خسارت را در سیل امسال دیدیم که کمترین بودجه به آن اختصاص یافت. در استان کرمانشاه راه های روستایی دچار خسارت بسیاری شد.

صفری تاکید کرد: شبکه آب کرمانشاه نیز فرسوده است و مردم ما با کم آبی مواجه اند و در بحث قطار شهری قرار بود اعتباراتی تخصیص یابد که تا کنون پرداخت نشده، امید است این سفر خیر و برکات فراوانی برای استان کرمانشاه داشته باشد.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار