بدنبال برگزاری اولین همایش توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت، استاندار اصفهان با گرفتن تعهد اخلاقی و شرعی و حضرت عباسی از مدیران ارشد دستگاه های مختلف قول اختصاص بخشی از ساعات روزانه خود رابه ورزش و پیاده روی گرفت.
کد خبر: ۸۲۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸ 06 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، اولین همایش توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت و دومین همایش دوچرخه سواری مدیران ارشد استان اصفهان در حالی برگزار شد که در یک حرکت نمادین مدیران ارشد دستگاه های مختلف با پوشیدن هدایای استاندار از جمله لباس ورز شی و کلاه مخصوص دوچرخه سواری، از استانداری به سمت میدان امام و با ورود به باغ چهل ستون، جایگزین کردن دوچرخه به جای خودرو و اختصاص ورزش در زندگی روزمره را به مردم گوشزد کردند.
در این همایش استاندار اصفهان از کارمندانی که تا آخر سال یک کیلو از وزن خود کم کنند و افراد سیگاری ، ترک مورد تشویق قرار می گیرند .
عباس رضایی گفت: در جامعه ای که مشغله های اداری و درگیری های روزمره همه ما را از فضای طبیعت و ورزش دور کرده است توجه به فعالیتهای بدنی میتواند در تامین سلامت افراد موثر باشد.
وی بیان داشت: کارمندان بخشی از جامعه هستند و سلامتی جسم و فکر آنهادر واقع سلامتی بخشی از جامعه است که با دیگر بخش ها نیز در ارتباط است و این موضوع وقتی اهمیت بیشتری پیدا می کنند که این کارمندان در ارتباط مستقیم با ارباب رجوع باشند.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان این حرکت نمادین را فتح بابی خواند برای اهمیت دادن به ورزش و سلامتی و گفت: برای سلامتی مردم و مدیران باید فکری کرد و برای اولین بار این اقدام صورت گرفت.
سید محسن سجاد ادامه داد: کارمندان دولت قشر عظیمی از جامعه ما را تشکیل می دهند و نبض‌اداره امور کشور در دست آنها است بنابراین با توجه به اهمیت ‌فعالیت هایی که این قشر انجام می دهند و ارتباط تنگا تنگی که با مردم دارند باید فعالیت در رشته های ورزشی خستگی را از خود دور کرده و نشاط و شادابی را جایگزین ان کنند .
وی بیان داشت: طبیعتا کارمندان با انجام فعالیت های ورزشی قطعا روی کیفیت کاری انها و تخصیص فرصت بیشتر برای پاسخگویی به مطالبات مردمی مثمر ثمر خواهد بود.
قابل ذکر است که امروز از سه طرح ورزشی ویژه کارکنان دولت با حضور استاندار اصفهان و از مدیران دستگاه های مختلف که ورزش را سرلوحه کار خود قرار دادند تجلیل شد
در این همایش از نخستین نشریه تخصصی و داخلی حوزه ورزش سازمان ها و نهادها و دستگاه های دولتی و اولین درگاه رسمی اطلاع رسانی ورزشی دستگاه ها نهادها و سازمان ها و میثاق نامه ورزشی مدیران استان که به امصای مدیران حاضر رسید، رونمایی شد.
گفتنی است در این حرکت نمادین مرضیه فرشاد که مدیر کل بهزیستی استان اصفهان است از دوچرخه سواری امتناع کرد و در مسیر از دوچرخه سواری یک بانوی اصفهانی ممانعت شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار