تیم پتروشیمی بندر امام در یک بازی پر حاشیه از هفته ۲۵ لیگ بسکتبال، مقابل شهرداری گرگان شکست خورد.
کد خبر: ۸۲۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۷ 07 February 2020

رقابت‌های هفته بیست و پنجم‌ لیگ‌برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (پنج‌شنبه) 17 بهمن ماه 1398 با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد که در حساس‌ترین بازی‌ها، تیم پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

به این ترتیب تیم پالایش نفت آبادان مقابل میزبان خود شیمیدر قم، در یک بازی نفس‌گیر در حالی که تا اواسط کوارتر سوم با ۱۴ امتیاز اختلاف بازنده بود، با عملکرددرخشان داورپناه در کوارتر چهارم، بازی را در امتیاز ۷۳ به تساوی کشاند تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

شاگردان حماد سامری در وقت اضافه اول نیز در دفاع عملکرد بهتری نسبت به شاگردان محمدرا اسلامی داشتند تا در پایان، آبادانی‌ها با حساب ۸۵ - ۸۱ پیروز بازی شده و انتقام باخت در دور رفت را بگیرند.

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:
کوارتر اول: ۱۹ - ۱۵ شیمیدر قم
کوارتر دوم: ۲۰ - ۱۵ شیمیدر قم
کوارتر سوم: ۱۶ - ۱۵ شیمیدر قم
کوارتر چهارم: ۱۸ - ۲۸ نفت آبادان
وقت اضافه اول: ۸ - ۱۲ نفت آبادان

در پایان این بازی، سعید داورپناه با کسب ۲۹ امتیازی برای نفت آبادان، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. مسعود سلیمانی نیز با کسب ۲۵ امتیاز برای شیمیدر قم، امتیازآورترین بازیکن زمین شد.

در دیگر بازی مهم امروز، تیم صدرنشین شهرداری گرگان مهمان پتروشیمی بندر امام بود که با حساب ۷۰ - ۵۵ میزبان مدعی خود را شکست داد. این بازی بارها به دلیل وجود حواشی در سالن ماهشهر متوقف شد تا نهایتا به درگیری بازیکنان و هواداران دو تیم ختم شود.

نتایج و برنامهبازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسکتبال:
شیمیدر قم ۸۱ – ۸۵ پالایش نفت آبادان
پتروشیمی بندر امام ۵۵ – ۷۰ شهرداری گرگان
شورا و شهرداری قزوین ۷۲ – ۶۱ رعد پدافند هوایی شهرکرد
صنعت مس کرمان ۸۲ – ۵۷ نیروی زمینی
مهرام تهران – آویژه صنعت پارسا مشهد (جمعه برگزار می‌شود)
اکسون تهران – ذوب آهن اصفهان (جمعه برگزار می‌شود)

همچنین قرار بود بازی تیم‌های مهرام تهران با آویژه صنعت مشهد و اکسون تهران با ذوب‌آهن اصفهان به میزبانی تالار بسکتبال آزادی برگزار شود که به دلیل برگزاری داربی، این دیدارها فردا (جمعه) ۱۸ دی ماه برگزار خواهد شد.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار