تابناک / صبح روز چهارشنبه در پنجمین روز از "دهه فجر" با حضور شهردار، برخی از اعضای شورا و جمعی از مدیران شهری بهره برداری از چهار دستگاه خودروی آتش نشانی آغاز شد.
کد خبر: ۸۲۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ 07 February 2020
 
  تابناک / صبح روز چهارشنبه در پنجمین روز از "دهه فجر" با حضور شهردار، برخی از اعضای شورا و جمعی از مدیران شهری بهره برداری از چهار دستگاه خودروی آتش نشانی آغاز شد.
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر ناصر حاج محمدی در آیین رونمایی از چهار دستگاه خودروی آتش نشانی در سخنانی گفت: برای انجام کار و خدمت به شهروندان رشت حتی تا مرز شهادت پای کار ایستاده ایم چرا که این شهر و شهروندان فهیم آن مستحق خدمت و کار کردن هستند.

شهردار رشت با بیان اینکه بسیاری از شهرداریها هم اکنون دچار روزمرّگی شده اند گفت: شهرداری رشت اما امروز پویا و متحرک است و با اهداف و برنامه ای مشخص حرکت می کند.

وی به شهروندان این شهر قول داد که شهری موفق و پیشرفته در انتظار آنان است که تحقق این اهداف، نیازمند ایثار و از خودگذشتگی است.

شهردار رشت سپس خاطر نشان کرد: شهرداری نباید برای امیال عده ای قلیل که به دنبال منافع شخصی خود هستند متزلزل شود.

دکتر حاج محمدی در ادامه سخنانش گفت: با هر کسی که منافع شخصی خود را بر منافع شهر ترجیح دهد برخورد قاطع خواهد شد.

وی همچنین افزود: تا زمانی که هستم در خدمت شهروندان شهر خواهم‌ بود و از منافع پرسنل و کارگران شهرداری نیز دفاع خواهم کرد.

شهردار رشت سپس سخنانش را اینگونه ادامه داد که: شهرداری رشت امروز سربلند است و این‌ مهم باید حفظ شود.

وی با اشاره به مسئولیت پیشین خود در سازمان آتش نشانی کشور نیز خاطر نشان: آتش نشانان رشت از دیرباز جزو برترین و بهترین آتش نشانهای کشور بوده و هستند.

حاج محمدی در ادامه تصریح کرد: با برنامه ریزیهای مطلوب و با کمک و حمایت شورای محترم شهر، در ماه مهر سال آینده، ایستگاه آتش نشانی "مسکن مهر رشت" راه اندازی می شود.

این مدیر شهری همچنین از کاهش میانگین سنی مأموران آتش نشان خبر داد و گفت: برخی از آتش نشانان عزیز به درجه بازنشستگی نائل شده اند، که به عنوان‌جایگزین آنها ۲۷ آتش نشان جدید نیز از طریق آزمون، به مجموعه آتش نشانی رشت اضافه خواهند شد.

شهردار رشت با بیان اینکه از چهار دستگاه خودروی آتش نشانی، یک دستگاه ساخت آلمان است افزود: تجهیز سه دستگاه دیگر توسط آتش نشانان رشت انجام شده است.

گفتنی اینکه در این برنامه فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر رشت،  محمدحسن عاقل منش و محمدحسن علیپور دو تن از اعضای شورای شهر، علی مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری، بابک رمضانی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت،  میثم حرفت خواه رئیس سازمان عمران و بازآفرینی و جمعی از معاونان و مدیران و شهرداری رشت حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار