فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز توانمندی دفاعی نیروهای مسلح و هوانیروز قهرمان به حدی است که دشمن جرات هیچ‌گونه تجاوزی را به خاک کشورمان ندارد و این موضوع به دفعات ثابت شده است.
کد خبر: ۸۲۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 09 February 2020

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از نمایش قدرت بالگردی پایگاه چهارم پشتیبانی هوانیروز اصفهان که با حضور وزیر دفاع انجام شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی لبیک به فرامین فرماندهی معظم کل قوا سربازی ولایت کرده‌ایم و نهضت قطعه‌سازی و نهضت روی پای خود ایستادن و نگاه به داخل را امروز در هوانیروز و تمام یگان‌های نیروی زمینی و نیروهای مسلح به منصه ظهور رسانده ایم و امروز ده‌ها فروند بالگرد به ناوگان پرقدرت هوانیروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه می‌شود که این بالگردها با توانمندی داخلی بدون اینکه احتیاجی به قطعات خارجی داشته باشیم اورهال شده است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ایسنا که آیا این بالگردها تنها به ناوگان هوانیروز در اصفهان ملحق می‌شوند،گفت: این بالگردها به علاوه اصفهان به پایگاه‌های مسجد سلیمان، قزوین، کرمانشاه، کرمان و تهران الحاق می‌شوند.

به گزارش ایسنا؛ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: اورهال این بالگردها صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای داشته است به طوری که قابل مقایسه با هزینه‌های خارجی نیست. اگر می‌خواستیم متکی به خارج باشیم باید تمام قطعات از خارج وارد کشور می‌شد که با توانمندی متخصصان داخلی از هزینه‌های اضافی جلوگیری شد. 

حیدری در پاسخ به این سؤال خبرنگار ایسنا که اگر امروز کشور مورد حمله هوایی دشمن قرار گیرد توانمندی دفاعی‌مان تا چه حد است، گفت: امروز توانمندی دفاعی نیروهای مسلح و هوانیروز قهرمان به حدی است که دشمن جرات هیچ‌گونه تجاوزی را به خاک کشورمان ندارد و این موضوع به دفعات ثابت شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار