تابناک / علیرضا کامران راد از آمادگی کامل نیروهای منطقه دو در مواجهه با بارش برف خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ 10 February 2020
 
  تابناک / علیرضا کامران راد از آمادگی کامل نیروهای منطقه دو در مواجهه با بارش برف خبر داد.
 
 
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، علیرضا کامران راد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بارش برف اظهار داشت: پس از اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف، ستاد مدیریت بحران تشکیل و تمهیدات لازم برای مواجهه با بارش برف انجام گرفت.

مدیر منطقه دو شهرداری رشت به آمادگی ۲۴ ساعته اعضای ستاد مدیریت بحران منطقه اشاره کرد و گفت: نیروهای ستاد مدیریت بحران به صورت شیفتی در سه ناحیه منطقه دو تقسیم شده و برای انجام اقدامات در آمادگی کامل هستند.

وی با اشاره به استقرار خودروهای عملیاتی در سطح منطقه بیان داشت: چهار دستگاه بابکت، سه دستگاه لودر، دو دستگاه برف روب، دو دستگاه خاور فوتون، دو دستگاه بیل بکهو و یک دستگاه گریدر به همراه ناظرین در مسیرهای مشخص استقرار یافته اند.

مدیر منطقه دو شهرداری رشت به ذخیره گازوئیل برای ماشین آلات اشاره کرد و افزود: بازدید از ماشین آلات سبک و سنگین منطقه صورت گرفته و رفع موانع و تامین موارد مورد نیاز در دستور کار قرار گرفت.

کامران راد با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت برف روبی معابر اندیشیده شده است افزود: با آغاز بارش برف نمک پاشی برای جلوگیری از یخ زدگی خیابان ها انجام شده است.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش نیروهای پای کار شهرداری رشت ابراز امیدواری کرد تا شهروندان بدون نگرانی، از بارش این موهبت الهی لذت ببرند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار