سردار حسین دهقان
مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنعت دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ملت با حضور خود منجمله در راهپیمایی 22 بهمن این پیام را می‌دهند که انقلاب زنده است و مردم با بصیرت و دشمن شناسانه اقدام صالحانه را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۲۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴ 11 February 2020

سردار حسین دهقان در جمع راهپیمایان در میدان امام (ره) اصفهان افزود: ۲۲ بهمن امسال تفاوت اساسی با سال‌های گذشته دارد، امسال راهپیمایی را حماسه حضور می‌توان نامید.

وی با بیان اینکه حضور مردم ملت شریف در ایران و در منطقه پیام متفاوتی برای نظام سلطه و دستگاه استکبار داشت، تصریح کرد: ملت با حضور خود این پیام را می‌دهند که انقلاب زنده است و مردم با بصیرت و دشمن شناسانه اقدام صالحانه را به نمایش گذاشتند.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنعت دفاعی ادامه داد: مردم ما در پاسخ به پیام رهبری خود اثبات کردند، انقلاب زنده است.

وی اضافه کرد: شعارهای انقلاب از ابتدا با سرزندگی، نشاط و تازگی به عرصه آمد انقلاب ما شعارهای بنیادین داشت که برآمده از فطرت انسانیت و آزادی انسان از یوق نظام استبدادی و خروج از پذیرش نظام سلطه وابسته به استکبار بود.

سردار دهقان خاطرنشان کرد: انقلاب شعار آزادی، اخلاق و معنویت را به عرصه آورد و نشان داد دین می‌تواند نظام سیاسی را به وجود آورد و به مبانی احکام و شریعت اسلامی پایبند باشد.

وی با بیان این اینکه حیات واقعی ترجمان حقیقت و واقعیت استقلال است، اظهارداشت: انقلاب به جهانیان نشان داد می‌توان عزیز و مستقل بود و پیشرفت و توسعه داشت اگر به مردم تکیه کنیم، همچنین عدالت شعار دیگر انقلاب بود که نظام‌ اسلامی بر این مبنا بود.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنعت دفاعی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب بیشترین فشارها و توطئه‌ها علیه مردم به صحنه آمد اما ملت استقامت و مقاومت را در برابر تمکین و تحقیر انتخاب کردند که به معنای زنده بودن انقلاب است.

وی تصریح کرد: اگر ملت‌ها استقلال می‌خواهند تا بر مبنای خود نظام سیاسی را مستقر کنند یقینا الگوی امیدوار کننده، انقلاب ماست.

سردار دهقان بیان کرد: امروز ۲۲ بهمن است که جا دارد یاد امام را زنده بداریم و خود را مدیون او و شهدایی بدانیم که در راستای مکتب او جان خود را فدا کردند، امام احیاگر و پدید آورند نظریه ولایی و ولایت فقیه بود، امام فصل جدید را در حیات ملت سیاسی و پیام متفاوت در عرصه جهانی بنیان نهاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار