رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح بیمارستان جامع سرطان در سال آینده خبر داد و از تاخیر در اجرای پروژه‌های بیمارستانی ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه و بیمارستان اسلام آبادغرب انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۲۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 12 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمودرضا مرادی در تشریح روند پیشرفت و ساخت پروژه های بیمارستانی استان، به ساخت هفت بیمارستان در استان توسط بخش های دولتی و خصوصی اشاره کرد.

وی با اشاره به پیشرفت 65 درصد پروژه بیمارستان جامع سرطان که در محوطه بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه در حال ساخت است، گفت: این بیمارستان 120 تختخوابی است که به دلیل برخی نواقص قانونی در حال حاضر روند ساخت آن کُند شده است.

وی افزود: در تلاشیم با رفع مشکلات این پروژه، ساخت آن دوباره شتاب بگیرد و چنانچه این مشکلات مرتفع شود پایان سال آینده شاهد افتتاح این بیمارستان خواهیم بود.

مرادی همچنین با اشاره به ساخت بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه توسط وزارت راه و شهرسازی گفت: متاسفانه این پروژه تقریبا متوقف است و اگر با همین روند بخواهد پیش برود قطعا تا سالیان سال به بهره برداری نمی رسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از عملکرد راه و شهرسازی در ساخت بیمارستان جدید اسلام آبادغرب هم انتقاد کرد وافزود: این بیمارستان که در زلزله سال 1396 خسارت دید باید مقاوم سازی می‌شد که متاسفانه کار پیشرفتی که باید را نداشته است.

مرادی افزود: مسئولان راه و شهرسازی قرار بود این پروژه را شهریور ماه امسال به ما تحویل دهند، اما با توجه روند پروژه به نظر می رسد تا یک سال دیگر هم این پروژه تحویل نشود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه با اشاره به ساخت سه پروژه بیمارستانی در شهرستانهای روانسر، ثلاث باباجانی و دالاهو گفت: بیمارستان روانسر با 10 درصد پیشرفت فیزیکی مدتی متوقف بود و حالا دوباره ساخت آن از سر گرفته شده است.

وی افزود: بیمارستان ثلاث باباجانی هم نزدیک به افتتاح بود که در زلزله سال 1396 دچار مشکل شد و حالا هم به دلیل مشکلات حقوقی کار این پروژه هنوز باقی مانده است.

مرادی تصریح کرد: پروژه بیمارستان شهرستان دالاهو نیز هم اکنون در فاز مطالعاتی و نقشه برداری قرار دارد.

این مسئول به ساخت بیمارستان «حکیم» توسط بخش خصوصی در کرمانشاه هم اشاره کرد وافزود: ساخت این بیمارستان توسط بخش خصوصی در حال انجام است و نظارت درمانی آن با دانشگاه است و این پروژه 96 تختخوابی هم اکنون در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار